Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.
Zdravje & prehranaDiabetes: navade, s katerimi močno zmanjšate tveganje za bolezen

Diabetes: navade, s katerimi močno zmanjšate tveganje za bolezen

MORDA VAS ZANIMA

Diabetes velja za eno najbolj razširjenih kroničnih bolezni. V skrajnih primerih lahko privede celo do slepote ali odpovedi ledvic. Tako je izjemno pomembno, da čim prej začnete z določenimi ukrepi, ki poskrbijo za zmanjšanje tveganja za razvoj diabetesa. To velja še posebej v primeru, da že doživljate težave s povišanim krvnim sladkorjem. Vsekakor še ni prepozno – na določene dejavnike žal ne morete vplivati, na primer na genetiko ali na napake, ki ste jih delali v preteklosti, vendar vedno obstaja možnost za nov začetek.

Odpovejte se sladkorju in enostavnim ogljikovim hidratom

- Oglas -

Z jedilnika črtajte beli sladkor ali pa poskušajte vnos vsaj močno omejiti. Podobno velja tudi za enostavne ogljikove hidrate, kamor uvrščamo predvsem različne izdelke iz bele moke. To bo preprečilo prevelika nihanja ravni sladkorja v krvi.

Vzemite si čas za telovadbo

Morda se vam zdi, da je vaš urnik preprosto preveč natrpan, da bi si vzeli čas za telesno aktivnost, vendar s tem tvegate kar nekaj zdravstvenih težav v prihodnosti. Med drugim se zaradi pomanjkanja gibanja povečuje tudi nevarnost za diabetes. Zmerno intenzivna telovadba namreč povečuje občutljivost celic na inzulin.

Pijte predvsem vodo

Pogosto posegate po sladkih pijačah? Verjetno veste, da to ni najboljše za vaše zdravje. Pri tej navadi obstaja še posebej visoka nevarnost za diabetes, zato poskušajte sladke pijače zamenjati z vodo ali vsaj z nesladkanimi čaji.

Jejte več manjših obrokov dnevno

Če veste, da obstaja pri vas zaradi genetskih dejavnikov povečano tveganje za diabetes, je zelo pomembno tudi, da hrano, ki jo zaužijete čez dan, enakomerno razporedite. Namesto enega ali dveh velikih obrokov si raje privoščite več manjših.

Uživajte veliko vlaknin

- Oglas -

Zadosten vnos vlaknin je zelo pomemben za naše zdravje. Pomaga pri boljši prebavi, lažjem vzdrževanju zdrave telesne teže ter pri preprečevanju bolezni srca in ožilja. Poleg tega pa so vlaknine zelo koristne tudi za preprečevanje sladkorne bolezni.

Poskrbite za dovolj vitamina D

Raziskave kažejo, da je vitamin D zelo pomemben tudi za vzdrževanje normalne ravni sladkorja v krvi. Diabetes se pogosto pojavi prav pri ljudeh, pri katerih je mogoče zaznati pomanjkanje omenjenega vitamina.

Pomagajte si z zelišči in začimbami

Za preprečevanje sladkorne bolezni je lahko zelo koristno tudi redno uživanje določenih zelišč in začimb. Osredotočita se predvsem na tista, ki vsebujejo kurkumin ali berberin, na krvni sladkor pa ima zelo pozitiven vpliv tudi cimet.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×