Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaDan za vaš trebušček

Dan za vaš trebušček

MORDA VAS ZANIMA

Raziskave kažejo, da se zdravje začne v vaših prebavilih. Kdaj ste jim nazadnje namenili dan okrepitve, ki bi prinesel vašemu želodčku mir, zdravje in aktiviral vašo notranjo floro?

- Oglas -

Napet trebuh, neredna prebava, bolečine v želodcu, zvijanje in podobne neprijaznosti izvirajo iz nezdrave črevesne flore. Taki simptomi se lahko razvijejo tudi v hujše bolezni, eden izmed njih je rakovo obolenje.

Za vas smo pripravili dieto, ki lahko traja le en dan. Ta dieta bo pognala v tek motorje v vaših prebavilih. Nekateri se lotevajo celo enodnevnih postov ali si vzamejo kakšen dan, v katerem uživajo le smutije, mi pa bomo začeli z malce bolj preprostim in manj napornim enodnevnim receptom.

Dan za trebušček

Zajtrk

Zjutraj si za zajtrk privoščite smuti. V mešalnik postavite polovico jabolka z lupino vred, polovico banane, 250 gramov špinače in 150 gramov jogurta. Noter dolijte še 1 deciliter vode in zmešajte. Zelo pomembna sestavina v smutiju je špinača, saj vsebijo veliko vlaknin in je močno probiotična. Zajtrkovati zelenjavo se nam zdi popolnoma čudno, a v resnici je to zelo zdravo, saj prebudijo prebavo, ki je ponoči »spala«. Druga najpomembnejša sestavina je jogurt, saj vsebuje mnogo probiotikov.

Malica

- Oglas -

150 gramov indijskih oreščkov prepražite na žlici olivnega olja. Dodajte ščepec soli, popra in malo žličko kurkume. Oreščki vas bodo nasitili in napolnili z zdravimi maščobami. Prebava oreščkov je počasna, zato ste siti dlje časa. Kurkuma pa že dlje časa znana kot kraljica začimb, saj vas ščiti pred prehladi, bolečinami, rakom in drugimi neprijetnostmi.

Kosilo

Bulgur z zelenjavo pripravite tako, da v posodo nalijete 250 centilitrov vode in 250 gramov bulgura. Kuhajte do vretja in pustite vreti še dodatnih 10 do 15 minut. V bulgur dodajte 150 gramov čičerike, nasekljan paradižnik in polovico narezane čebule. Vse skupaj mešajte na ognju še približno pet minut. Na koncu dodajte malo soka limone ter žlico olivnega olja. v mešanico si lahko vmešate tudi chia semena, ki bodo vašo prebavo spodbudila še bolj.

Večerja

Za večerjo si skuhajte mediteransko juho. Nasekljajte rdečo čebulo, polovico koromača, 80 gramov rdečega zelja. Na vroče olivno olje vrzite nasekljano zelenjavo  in pražite nekaj minut. Kasneje dodajte še polovico česna. Vse to prelijte z litrom in pol vode ter kuhajte. V vmesnem času narežite paradižnik, korenje in mlad fižol (že kuhan). Vrzite še to v juho in pustite na ognju najmanj 15 minut. Začinite s curryjem ali kumino. Juha bo iz vas izgnala vse nepotrebne napetosti in odvečne pline.

Poobedek

Za sladico si mirne vesti privoščite mafin. Ta mafin pa seveda ni povprečen mafin, saj je narejen iz posebnih sestavin. 70 gramov masla zmešajte s 140 gramov pravega temnega kakava. Temu dodajte 140 gramov mandljeve moke, malo medu, dva jajca in cimet. Maso natočite v posebne pekače za mafine in pecite pol ure. Pravi kakav vas bo napolnil z vlakninami in antioksidanti. Seveda je prepovedano pojesti več kot en mafin na dan, saj vsebuje precej maščob, pa čeprav zdravih.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×