Bananin napitek s cimetom za globok spanec

Vsakomur se kdaj zgodi, da ima težave z nespečnostjo in zvečer, ko je čas za spanje, ne more in ne more zaspati. Bolj ko nas skrbi, da ne bomo mogli zaspati, bolj razmišljamo o tem in ko se znova obrnemo v postelji, nas že pozdravijo prvi žarki sonca skozi okno. Po spletu je zaokrožil recept, ki naj bi nam lahko pomagal pri nemirnem spancu.

Bananin čaj

Neredno spanje in nespečnost lahko izvirajo iz različnih vzrokov, kot so depresija, strah in tesnoba. K nespečnosti pa lahko veliko prispeva tudi jemanje različnih zdravil. Ljudje se v obupu velikokrat zatečejo tudi k uporabi uspavalnih tablet, ki pa dolgoročnih učinkov ne prinesejo.

Morda gre pri vaši nespečnosti za enega od naštetih razlogov, ali za odvisnost s telefonom, katerega svetloba lahko ustavi produkcijo melatonina v telesu, zaradi česar ne moremo več zaspati. Vsekakor pa je potrebno nekaj spremeniti.

Bananin napitek

Že tako imajo banane veliko kalija in magnezija, njihova lupina ju ima še več. Medtem, ko magnezij preprečuje motnje spanja, magnezij in kalij skupaj sproščata mišice. Magnezij je namreč eden najboljših mineralov za sprostitev. Bananin čaj vam bo pomagal zaspati, poskrbite le, da kupite banane iz ekološke pridelave, katerih lupina ne bo vsebovala škodljivih pesticidov. V trgovinah se le-te dobijo še zelene, ki naj bi dolgo pot do nas zdržale tudi brez potrebnih pesticidov.

Napitek vam bo vzel 10 minut za pripravo.

Potrebujemo:

  • eko banano,
  • 2 skodelici vode,
  • ščep cimeta.

Priprava:

Konec banane odrežemo in celo banano damo v vrelo vodo ter pustimo vreti 10 minut. Vodo precedite v skodelico in po želji začinite s ščepom cimeta. Da pa banane ne zavržete, jo lahko pojeste za sladico, skupaj z lupino. Lahko noč!

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.