Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaBananin napitek s cimetom za globok spanec

Bananin napitek s cimetom za globok spanec

MORDA VAS ZANIMA

Vsakomur se kdaj zgodi, da ima težave z nespečnostjo in zvečer, ko je čas za spanje, ne more in ne more zaspati. Bolj ko nas skrbi, da ne bomo mogli zaspati, bolj razmišljamo o tem in ko se znova obrnemo v postelji, nas že pozdravijo prvi žarki sonca skozi okno. Po spletu je zaokrožil recept, ki naj bi nam lahko pomagal pri nemirnem spancu.

- Oglas -

Bananin čaj

Neredno spanje in nespečnost lahko izvirajo iz različnih vzrokov, kot so depresija, strah in tesnoba. K nespečnosti pa lahko veliko prispeva tudi jemanje različnih zdravil. Ljudje se v obupu velikokrat zatečejo tudi k uporabi uspavalnih tablet, ki pa dolgoročnih učinkov ne prinesejo.

Morda gre pri vaši nespečnosti za enega od naštetih razlogov, ali za odvisnost s telefonom, katerega svetloba lahko ustavi produkcijo melatonina v telesu, zaradi česar ne moremo več zaspati. Vsekakor pa je potrebno nekaj spremeniti.

Bananin napitek

Že tako imajo banane veliko kalija in magnezija, njihova lupina ju ima še več. Medtem, ko magnezij preprečuje motnje spanja, magnezij in kalij skupaj sproščata mišice. Magnezij je namreč eden najboljših mineralov za sprostitev. Bananin čaj vam bo pomagal zaspati, poskrbite le, da kupite banane iz ekološke pridelave, katerih lupina ne bo vsebovala škodljivih pesticidov. V trgovinah se le-te dobijo še zelene, ki naj bi dolgo pot do nas zdržale tudi brez potrebnih pesticidov.

- Oglas -

Napitek vam bo vzel 10 minut za pripravo.

Potrebujemo:

  • eko banano,
  • 2 skodelici vode,
  • ščep cimeta.

Priprava:

Konec banane odrežemo in celo banano damo v vrelo vodo ter pustimo vreti 10 minut. Vodo precedite v skodelico in po želji začinite s ščepom cimeta. Da pa banane ne zavržete, jo lahko pojeste za sladico, skupaj z lupino. Lahko noč!

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×