Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.
Zdravje & prehranaAli uživate preveč prehranskih dopolnil?

Ali uživate preveč prehranskih dopolnil?

MORDA VAS ZANIMA

Danes lahko izbiramo med najrazličnejšimi prehranskimi dopolnili. To je po eni strani pozitivno, vendar številni ljudje ne vedo, kaj v resnici potrebujejo in kdaj lahko prehranska dopolnila povzročijo več škode kot koristi. Namesto da kupujete vsa prehranska dopolnila, ki vam pridejo pod roke, je pametno, da se za hip ustavite in razmislite o različnih dejavnikih. Tako boste lažje naredili premišljen izbor.

- Oglas -

Prehranska dopolnila

Razmislite, kaj so v resnici vaši cilji

Preden se odločite za jemanje novega prehranskega dopolnila, dobro razmislite, kaj želite s tem doseči. Ko boste imeli jasno opredeljene cilje, boste lahko skrčili nabor na tista zares najpomembnejša dopolnila. Imejte v mislih, da je tudi tu precej pomembnejša kvaliteta kot kvantiteta.

Najboljši prvi korak je analiza krvi

Mnogi ljudje se odločijo za uživanje prehranskih dopolnil, ker sumijo, da jim primanjkuje določenih hranilnih snovi. Čeprav lahko opažate tipične znake pomanjkanja, so to še vedno zgolj špekulacije, dokler se ne izvede analiza krvi in pridobi krvna slika.

Vsaj teden dni natančno spremljajte svojo prehrano

Priporočamo vam, da si pri ugotavljanju, katera prehranska dopolnila so smiselna za vas, pomagate tudi z aplikacijami, ki so nam danes na voljo. V mislih imamo aplikacije, ki vam omogočajo natančno spremljanje vnosa posameznih hranilnih snovi. Ti podatki vam bodo pomagali ugotoviti, katera živila je smiselno dodati prehrani – in katerih živil morda zaužijete preveč. Preden posežemo po prehranskih dopolnilih, je namreč vedno smiselno poskusiti s spremembo prehrane. Ta je navsezadnje najboljše zdravilo. Še tako kakovostna dopolnila ne morejo nadomestiti uravnotežene prehrane.

- Oglas -

Preberite tudi: Prehranska dopolnila, ki jih ni dobro jemati hkrati

Naše telo ne more izločiti presežka določenih vitaminov

Morda imate občutek, da je vseeno bolje, da v telo vnesete prevelike količine določenih snovi, kot pa da bi prišlo do pomanjkanja. Drži sicer, da lahko telo z urinom izloči presežke določenih vitaminov. To velja predvsem za tiste, ki so topni v vodi, npr. za vitamine iz skupine B in za vitamin C. Po drugi strani pa so lahko problematične prevelike količine vitaminov A, D, E in K, torej v maščobi topnih vitaminov, ki se jih telo ne more znebiti tako enostavno kot vodotopnih. Podobno velja tudi za določene minerale (npr. za selen in železo). Prevelike količine selena v telesu lahko vodijo do čezmernega izpadanja las, kronične utrujenosti in bolečin v sklepih, preveč železa pa povečuje tveganje za vnetja. Tako morate biti tu previdni, da je odmerek zares prilagojen vašim potrebam.

Kontraindikacije med zdravili in prehranskimi dopolnili

Pred začetkom jemanja katerega koli prehranskega dopolnila pa se je vedno dobro posvetovati tudi zdravnikom, predvsem zaradi možnih kontraindikacij z določenimi zdravili. Problematične so lahko npr. kombinacije koencima Q10 in zdravil za diabetes, betablokatorjev ali zdravil proti krvnim strdkom. Če jemljete zdravila za ščitnico, pa vsaj 3 ure po tem, ko ste jih vzeli, ne bi smeli zaužiti kalcija ali železa.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×