Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaPrehranska dopolnila, ki jih ni dobro jemati hkrati

Prehranska dopolnila, ki jih ni dobro jemati hkrati

MORDA VAS ZANIMA

Mnogi ljudje si pomagajo s prehranskimi dopolnili, da bi svojemu telesu zagotovili zadostno količino vitaminov, mineralov in drugih pomembnih snovi. Nekateri posegajo po prehranskih dopolnilih preventivno, da bi zmanjšali tveganje za določene težave. Spet drugi si z njimi pomagajo pri lajšanju simptomov, ki so se že pojavili. Vsekakor je treba poudariti, da bi morala biti osnova vedno uravnotežena prehrana, vendar pa lahko v določenih situacijah pozitivno vplivajo tudi nekatera prehranska dopolnila. A le v primeru, da veste, kako in kdaj jih je najbolje jemati. Določene kombinacije namreč niso najboljše …

- Oglas -

Prehranska dopolnila

Magnezij in kalcij

Strokovnjaki menijo, da ni najbolje hkrati jemati dveh različnih vrst mineralov, kot sta na primer magnezij in kalcij. Med minerali lahko namreč pride do nekakšnega »tekmovanja«, kar zmanjša absorpcijo obeh snovi. Za najboljši učinek je tako priporočljivo, da po zaužitju enega izmed mineralov počakate vsaj dve uri, preden posežete po drugem prehranskem dopolnilu.

Cink in baker

Cink zagotovo sodi med najpomembnejše minerale za naše telo. Med drugim pomaga tudi pri krepitvi imunskega sistema. Tako ni presenetljivo, da po prehranskih dopolnilih na osnovi cinka posega ogromno ljudi. Vendar pa morate pri tem paziti, da se izognete istočasnemu jemanju cinka in bakra. Cink lahko namreč oslabi absorpcijo bakra. Tudi nasploh velja, da lahko prevelike doze cinka zmanjšajo zaloge bakra v telesu, zato morate biti previdni, da ujamete zlato sredino.

Železo in zeleni čaj

Številnim posameznikom primanjkuje železa, kar pomeni moteno oskrbo celic s kisikom. Tako si poskušajo pomagati s prehranskimi dopolnili. Tudi v tem primeru pa morate biti pozorni na to, da hkrati ne uživati dopolnil, ki bi lahko zmanjšala absorpcijo železa. Problematična naj bi bila predvsem tista, ki vsebujejo izvleček zelenega čaja. Zaužijte jih vsaj nekaj ur kasneje po tistem, ko ste vzeli železo. Seveda pa lahko po drugi strani absorpcijo železa močno izboljša vitamin C. Vse kombinacije torej niso problematične, ampak povsem nasprotno, celo zelo koristne.

Niacin in rdeči kvasni riž

- Oglas -

Tako niacin, znan tudi kot vitamin B3, kot rdeči kvasni riž naj bi delovala podobno. Pomagala naj bi namreč pri uravnavanju krvnega sladkorja. Vendar pa se morate odločiti za eno ali drugo snov. Kombinacija niacina in rdečega kvasnega riža v prehranskih dopolnilih naj bi bila namreč škodljiva za jetra.

Vitamini, ki so topni v maščobi

Odsvetuje pa se tudi istočasno uživanje vitaminov, ki so topni v maščobah. V to skupino spadajo vitamini A, D, E in K. Hkratno zaužitje lahko namreč zmanjša absorpcijo posameznega vitamina. Tako se je načeloma bolje izogniti multivitaminskih pripravkom in kupiti vsak vitamin posebej.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×