Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.
Lepota & kozmetika3 koraki za prebujanje kože

3 koraki za prebujanje kože

MORDA VAS ZANIMA

Prva naloga za osvežitev videza spomladi je: poskrbeti, da bodo kožne celice preskrbljene z vlago ter nujno potrebnimi vitamini in minerali. V prehrano pričnite počasi vnašati vedno več sadja in zelenjave. Vsak dan zavestno skrbite za to, da boste popili dovolj vode, in sicer vsaj liter in pol na dan. Lepoti kože ter tudi zdravju in počutju bo  dobro del nekajdnevni sadno-zelenjavni post. Odlične nasvete za postenje, primerne za začetnike, boste našli v knjigi Margot Hellmiß in Falk Scheintauerja Zdrav post.

- Oglas -

Če postov niste vajeni, bo za zdravje kože dovolj enodnevno postenje, ki ga izvajajte na vsake štiri dni. V času posta pijte veliko vode in nesladkanih čajev. Sadje in sadni sokovi naj bodo na jedilniku v dopoldanskem času, popoldne pa si raje privoščite zelenjavo. V primeru, da boste res zelo lačni, lahko izjemoma na dnevni jedilnik uvrstite tudi oreščke in semena.

Nega kože

1. Korak: piling

Pred prehodom z zimske na pomladno nego, kožo najprej temeljito očistite. Koži obraza privoščite kupljen ali doma narejen bio piling. Izvrstna terapija za temeljito čiščenje kože po telesu je solni piling v kombinaciji s savno. S pilingom se boste znebili odmrlih celic, ki so se nabirale čez zimo, in naredili prvi korak k bolj svežemu pomladnemu tenu.

2. Korak: vlaženje

Drugi korak, s katerim pripravimo kožo na pomlad, je temeljito vlaženje. Vlažilna maska bo koristila tako koži obraza kot tudi telesa. Posebno pozornost si zaslužijo roke, ki so bile čez zimo izpostavljene vremenskim pogojem skoraj tako kot obraz. Za nego rok lahko uporabite enako masko kot za nego obraza. Učinek vlažilnih mask negujemo s primernimi vlažilnimi negovalnimi sredstvi – s kremo za obraz, kremo oziroma mlekom za telo ali vlažilnim gelom za tuširanje in kremo za roke.

3. Korak: nega

- Oglas -

Poleg primerne kreme (vlažilne, z vitamini A in E) je za obnovitev sijaja kože na obrazu, polepšanje tena ter krepitev tonusa kože odlična rešitev redna, nežna masaža. Najbolje je, da jo izvajate zvečer, pred spanjem. Kožo masirajte z nežnimi, lahkotnimi sredstvi, na primer s toniki ali poparki. Če ste pozimi zanemarili nego kože telesa, je zdaj pravi čas, da obudite pozabljene negovalne rituale. Kmalu bo namreč postalo topleje in prej skrite lepotne malomarnosti bodo pokukale izpod plaščev in puloverjev.

Prejšnji članekJason Mraz kot vegan
Naslednji članekVeganski sadni sladoled

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×