Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Zdravje & prehrana10-dnevno odvajanje od sladkorja

10-dnevno odvajanje od sladkorja

MORDA VAS ZANIMA

Je bila ena izmed vaših novoletnih zaobljub tudi ta, da boste poskušali živeti bolj zdravo? Za dobro zdravje je nedvomno zelo pomembno, da poskušamo čim bolj omejiti vnos sladkorja. Ta namreč vpliva na številne težave, od diabetesa tipa 2 pa vse do aken debelosti. Vendar pa je zmanjševanje količine zaužitega sladkorja za mnoge vse prej kot preprosto. Znano je namreč, da je sladkor zelo zasvajajoč – ne zgolj psihično, ampak tudi povsem fiziološko.

- Oglas -

Sladkor

Tako je pametno, da imate dober načrt za odvajanje. »Proces razstrupljanja« je običajno najbolj naporen prvih 10 dni. A če si boste v tem obdobju pomagali s spodnjimi napotki, boste precej lažje vztrajali. Zelo verjetno boste po približno 10 dneh ugotovili, da se lažje uprete sladkarijam oz. da ne hlepite nenehno po sladkorju v različnih oblikah. Tudi če si boste občasno privoščili manjši posladek, pa ne boste več čutili potrebe po prenajedanju s sladkimi živili.

Za 10 dni se odpovejte tudi vsem umetnim sladilom in izdelkom iz bele moke

Pomembno je, da vsaj 10 dni vztrajate povsem brez sladkorja. Hkrati črtajte tudi vse izdelke iz bele moke. Poleg tega vam močno priporočamo, da se odpoveste tudi umetnim sladilom. Čeprav morda mislite, da boste s pomočjo umetnih sladil lažje zatrli svojo željo po sladkorju, pa se pogosto zgodi nasprotno. Hlepenje po sladkarijah se poveča, obenem pa so umetna sladila pogosto kriva za upočasnitev metabolizma, kar poveča skladiščenje maščob.

Pazite, da kalorij ne boste pili

Vsi, ki se želite odvaditi uživanja čezmernih količin sladkorja, morate biti pozorni na to, da ne boste črtali zgolj živil, ki vsebujejo sladkor, ampak tudi vse pijače. Številni namreč velik delež svojega dnevnega kaloričnega vnosa popijejo. S tem imamo seveda v mislih predvsem različne sladke pijače, tako gazirane kot negazirane, ki pogosto vsebujejo ogromno sladkorja in s tem tudi kalorij. Pogosto je sladkor v tej obliki celo bolj problematičen, saj zelo hitro doseže jetra. Hkrati pa po pijačah seveda nismo siti, zato kljub precejšnji količini kalorij nadaljujemo s prehranjevanjem.

Uživajte zdrave maščobe in veliko zelenjave

- Oglas -

Veliko zelenjave pomeni med drugim veliko vlaknin, ki poskrbijo za občutek sitosti, čeprav je kalorični vnos zelo nizek. To bo poskrbelo, da se boste lažje uprli sladkorju. Še v večjo pomoč pa vam bo, če boste v tem obdobju pozorni na zadosten vnos zdravih maščob, npr. v obliki avokada ali oreščkov.

Pripravite se na krizne situacije

Vseskozi imejte pri sebi zdrav prigrizek, ki vam bo pomagal, da zavrnete sladice, če se zgodi, da vam jih ponudijo. Prigrizek je lahko zelo preprost. Dobra izbira je pest mandljev ali pa bučnih semen.

Poskrbite za dovolj spanca in čim manj stresa

Stresni hormon kortizol lahko hitro poruši hormonsko ravnovesje v telesu in s tem vpliva na naš apetit, še posebej na željo po sladkem. Tako je izredno pomembno, da se v obdobju odvajanja od sladkorja čim bolj izogibate stresnim situacijam. Hkrati poskrbite za dovolj kakovostnega spanca.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×