Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.
Osebna rastZnebite se bremena preteklosti

Znebite se bremena preteklosti

MORDA VAS ZANIMA

Stalno ukvarjanje s preteklostjo je lahko izjemno obremenjujoče. Pri tem gre pogosto za vračanje k travmatičnim dogodkom – k tistemu, kar vas je tako ali drugače prizadelo, strlo, okrušilo vašo samozavest in vam dalo občutek, da je življenje niz tragičnih dogodkov. Pretirana obremenjenost s preteklostjo je lahko povezana z različnimi področji. Morda gre za poslovni neuspeh, razpad ljubezenskega razmerja ali za nekaj povsem tretjega. Pogosto so lahko vpleteni tudi občutki krivde.

- Oglas -

Ni torej nujno, da se ukvarjate s tistim, kar vam je bilo strojeno, ampak z napakami, ki ste jih storili sami, kar lahko privede do obnavljajočih se občutkov obžalovanja in zamujenih priložnosti. Pretirano ukvarjanje s tistim, kar je bilo, ima lahko seveda izjemno negativen vpliv na »tukaj in zdaj«, s tem pa tudi na vašo prihodnost. Osvobajanje bremena preteklosti je zelo naporen proces, ki včasih zahteva tudi terapevtsko pomoč. Toda prve korake proti temu cilju lahko vsaj poskusite narediti sami …

Soočite se s svojimi čustvi

Ujetost v preteklost je povezana s posebnim paradoksom: močnejša ko je vaša želja po begu pred določenimi občutki, s katerimi vas navdajajo dogodki iz preteklosti, težje se jih osvobodite. Poskus potlačevanja teh občutkov tako zagotovo ni rešitev. Precej bolj smiselno je, da se poskušate z njimi soočiti in jih predelati. Določite termine, ki bodo namenjeni izključno temu. Zelo koristno je lahko na primer redno pisanje dnevnika ali iskren pogovor z osebo, ki ji zaupate in ki vas je pripravljena poslušati. Če boste vedeli, da boste imeli na voljo čas, ko se boste lahko s svojimi čustvi, povezanimi s preteklostjo, ukvarjali zelo intenzivno, bo verjetnost za to, da vas negativni občutki navdajajo večino časa, precej manjša.

Poiščite način za izražanje jeze in drugih negativnih občutkov

Dopuščanje, da se v vas kopiči ogromno jeze, zamer in drugih negativnih občutkov, bo prej ali slej prevedlo do vse prej kot produktivnih izbruhov, ki se lahko včasih sprevržejo celo v fizično nasilje. Pogovor z osebo, ki je kriva za travmo iz preteklosti, pogosto ni možen ali varen, kar pa še ne pomeni, da ste obsojeni na kopičenje negativne energije v sebi. Svetujemo vam, da poskusite poiskati način za produktivno izražanje teh občutkov, kar bo imelo zagotovo zelo blagodejen, očiščevalni učinek na vaše duševno zdravje. Dobra izbira je na primer umetnost – tudi če niste »nadarjeni«, lahko poskusite slikati, pisati ali kako drugače ustvarjati ter s tem predelati svojo jezo in jo uporabiti za kreativno izražanje. Učinkovit način za sproščanje negativnih občutkov pa je lahko tudi šport.

Osvobodite se želje po popolnem nadzoru

Ukvarjanje s tistim, česar ne moremo več spremeniti, seveda ni logično, toda čeprav se tega morda zavedate, je lahko prenos tega zavedanja v prakso zelo težaven. Pretirano ukvarjanje s preteklostjo je pogosto povezano z željo po popolnem nadzoru. Poskusite raziskati, od kod izvira ta želja, nato pa poiščite metode, s katerimi lahko počasi premagate iluzijo, da je možen nadzor nad vsemi vidiki življenja. Naslonite se na druge in dovolite, da prevzamejo del vaših odgovornosti. To bo posredno vplivalo tudi na vaš odnos do preteklosti, še posebej če je povezan z obžalovanji. Če boste resnično sprejeli, da ne moremo imeti nikoli popolnega nadzora, bodo tudi občutki krivde precej manjši.

Usmerite svojo pozornost k drobnim radostim vsakdana

- Oglas -

Postanite bolj pozorni na tisto, kar se v določenem trenutku dogaja okoli vas. Aktivirajte vse svoje čute: kaj vidite, slišite, vonjate, tipate, okušate? Tovrsten »spontani trening čuječnosti« vam lahko pomaga pri tem, da začnete precej bolj ceniti drobne radosti vsakdana. Kmalu boste ugotovili, kaj vse zamujate, ko se ukvarjate s preteklostjo, namesto da bi živeli tukaj in zdaj. Obenem pa bo to pomenilo, da boste precej manj »ujeti v svoji glavi«, saj boste spoznali, da niste središče vesolja, kar je lahko izjemno osvobajajoče.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×