Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaZelenjavnih 7 te pomladi

Zelenjavnih 7 te pomladi

MORDA VAS ZANIMA

Naj se barviti pomladi prilagodi tudi naš jedilnik. Poln zelenjavni krožnik ni le vabljiv na pogled marveč je temu primeren tudi njegov okus. Zelenjavni gurmani pa pridejo na svoj račun tudi pri krepitvi zdravja ter imunskega sistema. Ljudje, ki redno uživajo zelenjavo imajo namreč manjše možnosti za razvoj številnih kroničnih bolezni, saj je zelenjava vir številnih hranil kot je denimo kalij, vlaknine, folna kislina, vitamini A, E in C, ipd. Priporočljiv dnevni vnos zelenjave znaša eno do štiri skodelice – odvisno od tega katere snovi vaše telo najbolj potrebuje. Hkrati pa je potrebno tudi upoštevati, da se je pri izbiri zelenjave najbolje ravnati po smernicah matere narave ter uživati sezonska živila. V nadaljevanju smo vam tako pripravili seznam sedmih pomladanskih živil, ki so zaradi svojih hranilnih ter zdravilnih lastnosti vredne zaužitja.

- Oglas -

Zelenjava in pomlad

Cvetača

Ta predstavnica zelenjave je prava zakladnica hranilnih snovi. Vsebuj vitamin B, mangan, omega 3 maščobne kisline ter vitamin K. A pazljivo! Cvetača je namreč zelo visoko kalorična zato priporočljiva dnevna doza bele kraljice znaša zgolj eno skodelico – ta namreč predstavlja kar 20 odstotkov vaše dnevne doze vlaknin.

Šparglji

So okusni, hranljivi, njihova priprava pa tudi ni zahtevna. Idealna kombinacija! Bogati so z vlakninami, folati ter vitamini A, C, E in K poleg tega pa vsebujejo tudi celo paleto antioksidantov. Več o špargljih in recepte najdete TUKAJ.

Koromač

Je ena izmed bolj spregledanih predstavnikov zelenjave, ki ga lahko zaužijemo surovega ali pa kuhanega. Po okusu spominja na janež, zaradi vsebovanosti zdravilnih snovi pa je koromač dober za uravnavanje krvnega pritiska, ravni sladkorja v krvi ter pri preprečevanju pojava srčnih obolenj.

Špinača

- Oglas -

Sploh obstaja kakšna bolj vsestranska predstavnica zelenjave? Ker je nizkokalorična, ena skodelica špinače vsebuje zgolj 7 kalorij, kljub temu pa je nasičena z vitaminom C, železom, vitaminom B6, magnezijem ter kalijem. Lahko jo uživamo surovo v solatah ali pa jo kuhano priključimo skoraj vsem jedem. Prav tako je idealna za izdelavo zelenih smoothijev.

Por

Por se v pomladanskih jedeh uporablja kot idealen nadomestek čebule, saj nudi milejši ter slajši okus. Prekipeva od antioksidantov, mineralov ter vitaminov, ena skodelica pa vsebuje zajeten odmerek vitamina K, železa, vitamina B6, folne kisline ter vitamina C.

Peteršilj

Je mnogo več kot zgolj okrasna zelenjava. Bogat je z mnogimi hranilnimi snovmi kot je denimo vitamin K, C ter A poleg tega pa vsebuje tudi visoko koncentracijo železa ter magnezija.

Rdeča pesa

Povišuje raven energije ter znižuje krvni tlak. Poleg tega ji nekatere raziskave pripisujejo, da lahko pomaga tudi v boju proti raku, zmanjšuje bolečine pri artritisu ter uravnava telesno težo. Vsebuje visoko količino kalija, vitamina C, magnezija ter železa. Lahko jo uživamo v sveži ali kuhani obliki.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×