Čeprav polnozrnate žitarice, avokado ali suho sadje k živilom, ki so koristna za naše zdravje, njihovo prekomerno uživanje ne pripomore k vitki postavi, saj lahko vodijo k povečanju telesne mase.

Hrana, ki redi

Suho sadje

Suho sadje je bogato s kalorijami, zato je porcije potrebno razdeliti na manjše dele, torej približno na četrtino skodelice. Ko se sadje posuši, vsebuje manj vode in njegova struktura postane gostejša.

Polnozrnate žitarice

Nutricionisti pogosto priporočajo uživanje polnozrnatih živil, saj ta vsebujejo veliko vlaknin, ki so koristne za naše zdravje. Ob nakupu polnozrnatih žitaric pa vendarle upoštevajte, da pogosto vsebujejo veliko sladkorja. Zato vedno preverite delež sladkorja.

Avokado

Čeprav je avokado bogat s tako imenovanimi dobrimi maščobami, lahko s tem v obliki priljubljene omake guacamole v telo vnesete veliko kalorij.

Smoothie

Napitki so lahko zdrava izbira, saj vsebujejo veliko hranil – jagodičevje, banane, mleko (sojino), vendar imajo pogosto visoko energijsko vrednost in preveliko vsebnost sladkorja.

Energijske ploščice

Večina energisjkih ploščic vsebuje veliko sladkorja, zato raje posezite po takšnih, ki imajo 840 kJ (200 kcal) po kosu ali pa se odločite za rebro temne čokolade z visokim deležem (vsaj 70%) kakava.
Pri nakupu živil pa nikar ne nasedajte oznakam, kot so ‘nizkokalorično’ ali ‘brez maščobe’ ter preverite sestavine, ki se nahajajo v izdelkih. Kosmiče, smoothije in energijske ploščice pa si z malo truda lahko pripravite tudi sami – tako boste prepričani, katere sestavine se nahajajo v njih.