Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaZdrava živila, ki redijo

Zdrava živila, ki redijo

MORDA VAS ZANIMA

Čeprav polnozrnate žitarice, avokado ali suho sadje k živilom, ki so koristna za naše zdravje, njihovo prekomerno uživanje ne pripomore k vitki postavi, saj lahko vodijo k povečanju telesne mase.

- Oglas -

Hrana, ki redi

Suho sadje

Suho sadje je bogato s kalorijami, zato je porcije potrebno razdeliti na manjše dele, torej približno na četrtino skodelice. Ko se sadje posuši, vsebuje manj vode in njegova struktura postane gostejša.

Polnozrnate žitarice

Nutricionisti pogosto priporočajo uživanje polnozrnatih živil, saj ta vsebujejo veliko vlaknin, ki so koristne za naše zdravje. Ob nakupu polnozrnatih žitaric pa vendarle upoštevajte, da pogosto vsebujejo veliko sladkorja. Zato vedno preverite delež sladkorja.

Avokado

Čeprav je avokado bogat s tako imenovanimi dobrimi maščobami, lahko s tem v obliki priljubljene omake guacamole v telo vnesete veliko kalorij.

Smoothie

- Oglas -

Napitki so lahko zdrava izbira, saj vsebujejo veliko hranil – jagodičevje, banane, mleko (sojino), vendar imajo pogosto visoko energijsko vrednost in preveliko vsebnost sladkorja.

Energijske ploščice

Večina energisjkih ploščic vsebuje veliko sladkorja, zato raje posezite po takšnih, ki imajo 840 kJ (200 kcal) po kosu ali pa se odločite za rebro temne čokolade z visokim deležem (vsaj 70%) kakava.
Pri nakupu živil pa nikar ne nasedajte oznakam, kot so ‘nizkokalorično’ ali ‘brez maščobe’ ter preverite sestavine, ki se nahajajo v izdelkih. Kosmiče, smoothije in energijske ploščice pa si z malo truda lahko pripravite tudi sami – tako boste prepričani, katere sestavine se nahajajo v njih.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×