5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?
Zdravje & prehranaZdrava živila, ki redijo

Zdrava živila, ki redijo

MORDA VAS ZANIMA

Čeprav polnozrnate žitarice, avokado ali suho sadje k živilom, ki so koristna za naše zdravje, njihovo prekomerno uživanje ne pripomore k vitki postavi, saj lahko vodijo k povečanju telesne mase.

- Oglas -

Hrana, ki redi

Suho sadje

Suho sadje je bogato s kalorijami, zato je porcije potrebno razdeliti na manjše dele, torej približno na četrtino skodelice. Ko se sadje posuši, vsebuje manj vode in njegova struktura postane gostejša.

Polnozrnate žitarice

Nutricionisti pogosto priporočajo uživanje polnozrnatih živil, saj ta vsebujejo veliko vlaknin, ki so koristne za naše zdravje. Ob nakupu polnozrnatih žitaric pa vendarle upoštevajte, da pogosto vsebujejo veliko sladkorja. Zato vedno preverite delež sladkorja.

Avokado

Čeprav je avokado bogat s tako imenovanimi dobrimi maščobami, lahko s tem v obliki priljubljene omake guacamole v telo vnesete veliko kalorij.

Smoothie

- Oglas -

Napitki so lahko zdrava izbira, saj vsebujejo veliko hranil – jagodičevje, banane, mleko (sojino), vendar imajo pogosto visoko energijsko vrednost in preveliko vsebnost sladkorja.

Energijske ploščice

Večina energisjkih ploščic vsebuje veliko sladkorja, zato raje posezite po takšnih, ki imajo 840 kJ (200 kcal) po kosu ali pa se odločite za rebro temne čokolade z visokim deležem (vsaj 70%) kakava.
Pri nakupu živil pa nikar ne nasedajte oznakam, kot so ‘nizkokalorično’ ali ‘brez maščobe’ ter preverite sestavine, ki se nahajajo v izdelkih. Kosmiče, smoothije in energijske ploščice pa si z malo truda lahko pripravite tudi sami – tako boste prepričani, katere sestavine se nahajajo v njih.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×