Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaZdrav zajtrk, ki ga pripravite že večer prej: kosmiči v kozarcu

Zdrav zajtrk, ki ga pripravite že večer prej: kosmiči v kozarcu

MORDA VAS ZANIMA

Vam zjutraj pogosto zmanjkuje časa, da bi si pripravili zdrav in nasiten zajtrk? Ko se vam mudi, je lahko dragocena vsaka sekunda, zato vam priporočamo, da za zajtrk poskrbite že zvečer, preden se odpravite v posteljo. Pri mnogih jedeh to žal ni mogoče, vendar pa imate po drugi strani na voljo kar precej možnosti za pripravo zajtrka, ki bo naslednje jutro še okusnejši kot tik po tem, ko ste ga pripravili.

- Oglas -

Zajtrk v kozarcu

V zadnjem času so postali izjemno priljubljeni »kosmiči v kozarcu«, katerih priprava je zelo enostavna in vam omogoča ogromno možnosti eksperimentiranja oziroma dodajanja sestavin, ki so vam všeč. Cilj je predvsem ta, da zjutraj ne izgubljate dragocenega časa, obenem pa zaužijete kvaliteten zajtrk, ki vam bo dal zagon za nov dan. Tako pripravljen zajtrk lahko odnesete tudi v službo in ga pojeste kar na delovnem mestu.

Navodila za pripravo

Potrebovali boste steklen kozarec s pokrovčkom. Vanj stresite želeno količino ovsenih kosmičev, po želji pa lahko uporabite tudi drugo vrsto kosmičev. Dodajte jim žlico semen chia, s čimer boste svojemu telesu zagotovili koristne omega 3 maščobne kisline in dodatne beljakovine. Kosmiče nato prelijte s poljubnim rastlinskim napitkom (na primer s sojinim, riževim, mandljevim, ovsenim ali s kokosovim mlekom), uporabite pa lahko tudi sveže iztisnjen pomarančni sok. Na koncu dodajte še oreščke in semena po izbiri ter različne vrste sadja. Po vrhu lahko potresete še malce vanilje, cimeta ali kakava. Kozarec zaprite s pokrovčkom in shranite v hladilniku.

Do jutra se bodo kosmiči dobro prepojili s tekočino, zato bodo spominjali na ovseno kašo (če boste seveda uporabili ovsene kosmiče) – in to povsem brez kuhanja. Poleg tega se bodo različni okusi dodobra razvili in se povezali v harmonično kombinacijo, nad katero bodo vaše brbončice zagotovo navdušene. Preden se lotite svojega okusnega, zdravega ter izjemno enostavno in hitro pripravljenega zajtrka, lahko jedi dodate še sladilo po izbiri, na primer javorjev ali agavin sirup. Dober tek – in uspešen dan!

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×