Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaZamenjajmo riž s kvinojo

Zamenjajmo riž s kvinojo

MORDA VAS ZANIMA

Kvinoja je izjemno zdravo živilo, ki izvira iz andskega področja Južne Amerike. Užitna so predvem semena. Kvinojo po uporabnosti podobno kot ajdo uvrščamo med žita, četudi to ni. Seme do neke mere spominja na kuhano proseno kašo, le da je ploščato in spiralasto zavito. Je bližnja sorodnica pese in špinače, vsebuje pa precej več beljakovin kot njeni sorodnici.

- Oglas -

Kvinoja

Vsebuje 8 esencialnih aminokislin

Zaradi velike vsebnosti beljakovin in rudnin je priporočljivo čim pogostejše uživanje kvinoje. Nekateri menijo, da gre za t. i. super živilo, saj deluje precej krepilno. Vsebuje tudi 8 esencialnih aminokislin, med drugim precej lizina, ki ima velik vpliv na delovanje in krepitev imunskega sistema. Poleg tega vsebuje tudi železo, fosfor, kalcij, minerale, vlaknine in vitamine.

Primerna za ljudi s celiakijo

Ker ne vsebuje glutena, je primerna tudi za osebe s celiakijo. Uporabljamo jo lahko v juhah, solatah, zavitkih in pitah, predstavlja pa tudi izvrsten nadomestek rižu. Če ste torej na brezglutenski dieti, si privoščite kvinojo, ki ni samo zdrava, marveč je tudi zelo dobrega okusa. Rižoto s kvinojo pripravimo na enak način kot rižoto z rižem, je pa kvinoja kuhana malenkost prej od riža, in sicer v približno 15 minutah.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×