Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaZamenjajmo riž s kvinojo

Zamenjajmo riž s kvinojo

MORDA VAS ZANIMA

Kvinoja je izjemno zdravo živilo, ki izvira iz andskega področja Južne Amerike. Užitna so predvem semena. Kvinojo po uporabnosti podobno kot ajdo uvrščamo med žita, četudi to ni. Seme do neke mere spominja na kuhano proseno kašo, le da je ploščato in spiralasto zavito. Je bližnja sorodnica pese in špinače, vsebuje pa precej več beljakovin kot njeni sorodnici.

- Oglas -

Kvinoja

Vsebuje 8 esencialnih aminokislin

Zaradi velike vsebnosti beljakovin in rudnin je priporočljivo čim pogostejše uživanje kvinoje. Nekateri menijo, da gre za t. i. super živilo, saj deluje precej krepilno. Vsebuje tudi 8 esencialnih aminokislin, med drugim precej lizina, ki ima velik vpliv na delovanje in krepitev imunskega sistema. Poleg tega vsebuje tudi železo, fosfor, kalcij, minerale, vlaknine in vitamine.

Primerna za ljudi s celiakijo

Ker ne vsebuje glutena, je primerna tudi za osebe s celiakijo. Uporabljamo jo lahko v juhah, solatah, zavitkih in pitah, predstavlja pa tudi izvrsten nadomestek rižu. Če ste torej na brezglutenski dieti, si privoščite kvinojo, ki ni samo zdrava, marveč je tudi zelo dobrega okusa. Rižoto s kvinojo pripravimo na enak način kot rižoto z rižem, je pa kvinoja kuhana malenkost prej od riža, in sicer v približno 15 minutah.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×