Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaZakaj je vitamin C tako pomemben za zdravje?

Zakaj je vitamin C tako pomemben za zdravje?

MORDA VAS ZANIMA

Verjetno ste že velikokrat slišali opozorila, da mora vaša prehrana vsebovati dovolj velike količine vitamina C. Pa veste tudi, pri čem vse vam lahko ta vitamin pomaga? Funkcije vitamina C v našem telesu so precej bolj raznolike, kot si večinoma predstavljamo …

Naravna krepitev vašega imunskega sistema

- Oglas -

Močan imunski sistem zmanjša nevarnost za prehlade in podobne težave, obenem pa tudi za resnejše bolezni. Prav vitamin C je ena najpomembnejših hranilnih snovi za vzdrževanje močnega imunskega sistema. Tudi če se vas je prehlad že polotil, bo povečan vnos vitamina C pripomogel k temu, da bodo simptomi izginili hitreje, kot bi sicer. Tako je dobro, da že ob prvih znakih prehlada poskrbite za povečano količino vitamina C.

Zaščita vida oziroma oči

Ob izrazu zdrave oči je verjetno prva hrana, na katero pomislimo, korenje, ki velja za odličen vir betakarotena, podobno kot tudi druge oranžne vrste sadja in zelenjave. Vendar pa lahko pri zaščiti vašega vida pomagajo tudi živila, kot so pomaranče, paprike, kiviji ipd. Kaj imajo vsa našteta živila skupnega? Prav ste uganili, gre za izvrsten vir vitamina C, ki lahko med drugim zmanjša tudi tveganje za težave z očmi, povezane s staranjem.

Napeta in mladostna koža

Vitamin C je nujen tudi za tvorbo kolagena – beljakovine, ki poskrbi, da je naša koža napeta in gladka. Če želite ohraniti mladosten videz kože, je tako nujno, da uživate veliko hrane, bogate z vitaminom C, še posebej ker gre tudi za zelo močan antioksidant.

Zmanjševanje tveganja za številna kroničnega obolenja

Zaradi dejstva, da uvrščamo vitamin C tudi med antioksidante, pa je to poleg vsega naštetega tudi hranilo, ki pomaga zmanjševati nevarnost za mnoga kronična obolenja, med drugim tudi za bolezni srca in ožilja ter celo za raka. Številne kronične bolezni so namreč povezane prav z oksidativnim stresom, ki je posledica škodljivih učinkov prostih radikalov. Za nevtralizacijo vplivov prostih radikalov pa je nujen prav vnos čim večjih količin antioksidantov.

Preprečevanje anemije

- Oglas -

Do anemije običajno pride zaradi pomanjkanja železa. Kaj ima torej anemičnost oziroma slabokrvnost skupnega z vitaminom C? Tudi če uživate zelo veliko živil, bogatih z magnezijem, ste lahko zaradi slabe absorpcije še vedno v nevarnosti za anemijo, če obenem s hrano v telo ne vnesete tudi zadostnih količin vitamina C. Prav omenjeni vitamin je namreč ključen za dobro absorpcijo železa.

Pozitiven vpliv na vaše razpoloženje

Izsledki nekaterih študij so pokazali tudi, da obstaja pri ljudeh, ki zaužijejo zelo malo vitamina C, povečana nevarnost za razpoloženjske motnje. Običajno pride v tovrstnih primerih do zelo hitrega izboljšanja razpoloženja, ko se nadomesti primanjkljaj vitamina C.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×