Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaTranscendentalna meditacija pomaga pri postravmatski stresni motnji in depresiji, so ugotovili strokovnjaki

Transcendentalna meditacija pomaga pri postravmatski stresni motnji in depresiji, so ugotovili strokovnjaki

MORDA VAS ZANIMA

Meditacija je lahko učinkovita oblika spopadanja z različnimi stiskami, med njimi celo s postravmatsko stresno motnjo, ki je povezana z izjemno travmatičnimi dogodki v življenju. V tem primeru naj bi bila sicer še posebej koristna t. i. transcendentalna meditacija – vsaj tako meni skupina strokovnjakov, ki so se podpisali pod študijo, ki je bila pred kratkim objavljena v reviji Psychological Reports. Gre za obliko meditacije, ki med drugim vključuje osredotočanje na mantre. Za povrh pa naj bi ta oblika meditacije pomagala tudi pri premagovanju depresije.

Transcendentalna meditacija

Študija rezultat mednarodnega sodelovanja strokovnjakov za mentalno zdravje

- Oglas -

Pri pripravi študije so sodelovali raziskovalci z različnih akademskih inštitucij po svetu. Vsi so delali s študenti, ki so imeli diagnozo postravmatska stresna motnja in depresija. Študentje, ki sodelovali pri raziskavi, so bili razdeljeni v dve skupini. Prva je začela z rednim izvajanjem transcendentalne meditacije, druga pa ne. Pri polovici sodelujočih je šlo torej za t. i. kontrolno skupino. Na začetku so vsi izpolnili test, namenjen oceni verjetnosti za postravmatsko stresno motnjo pri posamezniku. Vsi so dosegli zelo visoko število točk. Poleg tega pa so diagnozo podali tudi strokovnjaki za duševno zdravje – v vseh primerih naj bi šlo po njihovi oceni za postravmatsko stresno motnjo.

Redno meditiranje je že v dobrih treh mesecih poskrbelo za občuten napredek

Po treh mesecih in pol je skupina, ki je redno izvajala transcendentalno meditacijo, na omenjenem testu dosegla bistveno nižje število točk od tistih, ki tega niso počeli. Pri kontrolni skupini praktično ni prišlo do izboljšanja. Transcendentalna meditacija je prvi skupini pomagala pri ublažitvi številnih težav, povezanih s postravmatsko stresno moro, na primer ponavljajočih se nočnih mor, podoživljanja travmatičnega dogodka, stalnega občutka strahu in izbruhov jeze.

Preberite tudi: Šole preizkušajo meditacijo namesto kaznovanja

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×