Trg eksotičnih super živil, kot so na primer semena chia, goji jagode ali kokosova voda, je v razcvetu in redna uporaba tovrstnih živil  lahko pomeni tudi veliko finančno breme. Preverite, katera super živila najdete kar v svoji kuhinji, za njih pa vam ne bo treba zapraviti bogastva.

domaca-super-zivila

Nekatera priljubljena super živila in njihove dobrobiti

Acai jagode: vsebujejo  vlaknine, antioksidante, esencialne aminokisline, vitamine in minerale.

Goji jagode: vsebujejo  vlaknine, antioksidante, dragocene minerale in vitamine, fitosterole.

Chia semena: vsebujejo omega-3 esencialne maščobne kisline.

Kvinoja: vsebuje veliko beljakovin, železa, cinka in vitamina B.

Kokosova voda: vsebuje naravne sladkorje in elektrolite.

Zamenjave z živili, ko jih pogosto najdemo kar v naši kuhinji

Brokoli: vsebuje visoke količine vitamina C, kalcija in vlaknin.

Špinača: vsebuje folata, vlaknin, vitamina C in železa.

Sladek krompir: vsebuje niacin, vitamin A in C.

Kivi: vsebuje vlaknine, vitamin C, vitamin E, kalij, magnezij.

Ajda: vsebuje vlaknine, folate, tiamin, riboflavin, niacin, železo, vitamin E, cink, magnezij in fosfor.

Sardine, losos in skuše: vsebujejo  visoke vrednosti beljakovin in omega 3 nenasičenih maščob.

Oreški: vsebujejo cink, železo in nenasičene maščobe.

Borovnice: vsebujejo antioksidante, mangan, polifenole in vitamin C in K.

Avokado: vsebuje maščobne kisline, vlaknine in vitamin C.