Smoothie za boljšo prebavo

    Imate težave s prebavo, ste zaprti ali napihnjeni? Poskusite smoothie s sestavinami, ki pomagajo pospeševati prebavo.

    Smoothie prebava

    Kaj naj vsebuje?

    Idealen smoothie za izboljšanje prebave naj vsebuje ananas, ki ugodno vpliva na prebavo in na imunski sistem. 130 g ananasa vsebuje več kot 100 % dnevno priporočene količine vitamina C. Da boste smoothie naredili hitreje, lahko uporabite zamrznjen ananas.

    Svež ingver je druga nepogrešljiva sestavina smoothija, ki spodbuja prebavo. Ingver pomirja črevesni trakt in lajša težave, povezane s prebavo, tudi jutranjo slabost. Tudi ta sestavina ugodno vpliva na imunski sistem in deluje protivnetno.

    S svežim petršiljem boste v smoothie vnesli veleike količine vitaminov A, C in K, folatov ter antioksidantov. Petršilj je naravni diuretik in lahko pripomore k odvajanju vode. Podbne učinke ima tudi koriander.

    Veliko protivnetnih sestavin in srcu in ožilju prijaznih maščob vsebuje avokado. Ker je poln vlaknin, pomaga pri spodbujanju prebave.

    Banana vašega zelenega smoothija ne bo samo posladkala, ugodno bo vplivala tudi na vašo prebavo. Je namreč bogata z vitamini B6 in C ter magnezijem in vlakninami. Čeprav je sladka, ima nizek glikemični indeks, kar pomeni, da vas bo nasitila za daljši čas. Zato ker ne povzroča naglega dviga ravni sladkorja v krvi, ugodno vpliva tudi na prebavni trakt in na črevesno floro.

    Za konec smoothiju dodajte še nekaj vitamina C polne limone. Pomaga pri prebavi in odvajanju toksinov iz telesa.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte