Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehrana8 (zdravih) živil, ki odpravljajo slabo voljo

8 (zdravih) živil, ki odpravljajo slabo voljo

MORDA VAS ZANIMA

Ste že kdaj pomislili, da bi slabo razpoloženje odpravili s hrano? Določena živila namreč vsebujejo snovi, ki telo nemudoma oskrbijo s snovmi, ki jih to potrebuje za pravilno delovanje, posledično pa se tako tudi zviša naše razpoloženje. V nadaljevanju vam ponujamo 8 tovrstnih živil, ki delujejo bolj kot kakršna koli tolažilna hrana. Ker so omenjena živila tudi zdravju prijazna njihovega zaužitja kasneje ne boste obžalovali!

Temna čokolada

- Oglas -

Ljubitelji čokolade, pozor! En razlog več zakaj uživati temno čokolado! Odpravlja namreč stres. Ob zaužitju začne v našem telesu proizvajati endorfine, ki vplivajo na možgane, ti pa posledično vplivajo na naše počutje. Omenjeni endorfini so odlični tudi v boju z koritzolom – stresnim hormonom. Seveda pa z njo (tako kot s katerokoli drugi hrano) ne smemo pretiravati.

Kokos za dobro voljo

Kokos

Kokos za boljše počutje lahko uživamo v katerikoli obliki – na voljo imamo kokosovo moko, čips, vodo, olje in mleko. Kokos namreč vsebuje veliko snovi, ki niso zgolj hranilne marveč dokazano vplivajo tudi na naše počutje. Odpravlja občutek sitnosti poleg tega pa naj bi celo odpravljal depresijo.

Jagodičevje

Maline, borovnice, jagode, robide in še bi lahko naštevali! Vse to jagodičevje vsebuje veliko antioksidantov, ki pomagajo preprečevati stres. Folna kislina, ki jo vsebujejo našteti plodovi je najbolj zaslužna za pozitiven občutek ter optimizem. Poleg tega jagodičevje vsebuje tudi druge koristne minerale ter vlaknine tako, da se lahko dobro počutite že samo zato, ker veste, da ste jih zaužili.

Špinača

- Oglas -

Obstaja sploh kakšna telesu prijazna snov, ki je špinača ne vsebuje? Vitamini, folna kislina ter koristne vlaknine vam bodo telo oskrbeli do te mere, da boste kar zadeva počutje občutili veliko razliko!

Losos

Ker je bogat z omega 3 maščobami je losos idealen za zaščito pred srčnimi obolenji hkrati pa lahko tudi zelo vpliva na vaše počutje. Omega 3 maščobe so namreč po podatkih nekaterih raziskav zmožne odpravljati depresijo.

Rdeča pesa

Če je še nimate na seznamu živil, ki jih redno uživate jo kar dodajte, saj si to zasluži. Vsebuje preveč koristnih snovi, da bi jo kar spregledali. Betain, ki se nahaja v pesi je namreč znan »razpoloženjski ojačevalec«, ki deluje kot naravni antidepresiv. Rdečo peso lahko uživate svežo ali pa predelano, res pa je, da je za občutenje pozitivnih učinkov bolj priporočljivo uživati svežo, saj takšna vsebuje več antioksidantov ter hranilnih snovi.

Paradižnik

Če informacija, da paradižnik lahko preprečuje razvoj rakavih obolenj ter skrbi za zdravje vašega srca, ni dovolj, da se vam zviša raven razpoloženja, bo za to zagotovo poskrbela skupina paradižnikovih antioksidantov, ki ohranjajo naše možgane zdrave hkrati pa odpravljajo depresijo. Navsezadnje pa so paradižniki kot hrana ne glede na počutje vedno prava (zdrava) izbira.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×