8 (zdravih) živil, ki odpravljajo slabo voljo

    Ste že kdaj pomislili, da bi slabo razpoloženje odpravili s hrano? Določena živila namreč vsebujejo snovi, ki telo nemudoma oskrbijo s snovmi, ki jih to potrebuje za pravilno delovanje, posledično pa se tako tudi zviša naše razpoloženje. V nadaljevanju vam ponujamo 8 tovrstnih živil, ki delujejo bolj kot kakršna koli tolažilna hrana. Ker so omenjena živila tudi zdravju prijazna njihovega zaužitja kasneje ne boste obžalovali!

    Temna čokolada

    Ljubitelji čokolade, pozor! En razlog več zakaj uživati temno čokolado! Odpravlja namreč stres. Ob zaužitju začne v našem telesu proizvajati endorfine, ki vplivajo na možgane, ti pa posledično vplivajo na naše počutje. Omenjeni endorfini so odlični tudi v boju z koritzolom – stresnim hormonom. Seveda pa z njo (tako kot s katerokoli drugi hrano) ne smemo pretiravati.

    Kokos za dobro voljo

    Kokos

    Kokos za boljše počutje lahko uživamo v katerikoli obliki – na voljo imamo kokosovo moko, čips, vodo, olje in mleko. Kokos namreč vsebuje veliko snovi, ki niso zgolj hranilne marveč dokazano vplivajo tudi na naše počutje. Odpravlja občutek sitnosti poleg tega pa naj bi celo odpravljal depresijo.

    Jagodičevje

    Maline, borovnice, jagode, robide in še bi lahko naštevali! Vse to jagodičevje vsebuje veliko antioksidantov, ki pomagajo preprečevati stres. Folna kislina, ki jo vsebujejo našteti plodovi je najbolj zaslužna za pozitiven občutek ter optimizem. Poleg tega jagodičevje vsebuje tudi druge koristne minerale ter vlaknine tako, da se lahko dobro počutite že samo zato, ker veste, da ste jih zaužili.

    Špinača

    Obstaja sploh kakšna telesu prijazna snov, ki je špinača ne vsebuje? Vitamini, folna kislina ter koristne vlaknine vam bodo telo oskrbeli do te mere, da boste kar zadeva počutje občutili veliko razliko!

    PREBERITE TUDI:  VIDEO: Takole je odstranila klopa oljem poprove mete

    Losos

    Ker je bogat z omega 3 maščobami je losos idealen za zaščito pred srčnimi obolenji hkrati pa lahko tudi zelo vpliva na vaše počutje. Omega 3 maščobe so namreč po podatkih nekaterih raziskav zmožne odpravljati depresijo.

    Rdeča pesa

    Če je še nimate na seznamu živil, ki jih redno uživate jo kar dodajte, saj si to zasluži. Vsebuje preveč koristnih snovi, da bi jo kar spregledali. Betain, ki se nahaja v pesi je namreč znan »razpoloženjski ojačevalec«, ki deluje kot naravni antidepresiv. Rdečo peso lahko uživate svežo ali pa predelano, res pa je, da je za občutenje pozitivnih učinkov bolj priporočljivo uživati svežo, saj takšna vsebuje več antioksidantov ter hranilnih snovi.

    Paradižnik

    Če informacija, da paradižnik lahko preprečuje razvoj rakavih obolenj ter skrbi za zdravje vašega srca, ni dovolj, da se vam zviša raven razpoloženja, bo za to zagotovo poskrbela skupina paradižnikovih antioksidantov, ki ohranjajo naše možgane zdrave hkrati pa odpravljajo depresijo. Navsezadnje pa so paradižniki kot hrana ne glede na počutje vedno prava (zdrava) izbira.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte