Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.
Osebna rastSkrb za duševno zdravje med samoizolacijo

Skrb za duševno zdravje med samoizolacijo

MORDA VAS ZANIMA

Zdi se, da se je svet, kot smo ga poznali doslej, v zelo kratkem času drastično spremenil. Trenutna situacija tako v marsikom vzbuja občutke tesnobe, žalosti in popolne izgube nadzora nad dogajanjem. Samoizolacija lahko tako sproži ogromno stisk, tudi če doslej niste imeli posebnih težav z duševnim zdravjem. Tako je zelo pomembno, da poskušate v tem obdobju storiti vse, kar je v vaši moči, da ohranite mirno kri. Nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri tem, boste našli v nadaljevanju.

Omejite spremljanje novic na določen del dneva

- Oglas -

Spremljanje aktualnega dogajanja in seznanjenost z aktualnimi priporočili znanstvenikov sta seveda pomembna, vendar pa morate paziti, da vas ne posrka popolnoma v nenehno preverjanje novic. Določite čas dneva, ko boste pregledovali novice, in se nato držite vnaprej določenega urnika.

Ne pozabite na telesno aktivnost

Telesno in duševno zdravje gresta pogosto z roko v roki. Redna telesna aktivnost lahko tako pripomore k obvladovanju občutkov tesnobe in panike ter depresivnih občutkov. Čeprav so možnosti za vadbo trenutno nekoliko omejene, lahko vendarle poiščete načine za redno, vsakodnevno gibanje, ki vam bo pomagalo pri zbistritvi misli.

Koronavirus duševno zdravje v izolaciji

Poskušajte ohranjati običajno rutino

Ste zaradi dogajanja začeli delati od doma, zaradi česar se je vaš urnik nenadoma obrnil na glavo? Pomembno je, da poskušate v čim večji meri ohranjati svoje siceršnje navade. To pomeni, da hodite spat in se zbujate ob približno podobnem času kot prej, da se zjutraj preoblečete in podobno. Tudi če ne delate od doma, je pomembno, da ne dopustite, da vaša običajna rutina popolnoma razpade. Vsaj okvirna predvidljivost glede tega, kako bo potekal vaš dan, vam bo pomagala pri ohranjanju občutka, da situacija vendarle ni popolnoma neobvladljiva.

Osredotočite se na pozitivne plati

Namesto da razmišljate o tem, česa vse med samoizolacijo ne morete početi, se osredotočite na tisto, za kar imate morda trenutno precej več časa kot sicer. Posvetite pozornost hobijem, ki ste jih morda že dolgo zanemarjali, ali pa odkrijte nove hobije, ki ste se jih že nekaj časa nameravali lotiti, vendar ste morali to zaradi pomanjkanja časa in energije vedno prestaviti.

Ohranjajte stike z najbližjimi

- Oglas -

Medčloveška bližina ima zelo velik vpliv na duševno zdravje. Še toliko bolj v obdobju negotovosti, ko lahko pogovor močno pripomore k vsaj začasnemu olajšanju. Čeprav se z mnogimi ljudmi, ki jih imate radi, trenutno morda ne morete videti v živo, pa obstaja na srečo kar nekaj možnosti za ohranjanje stikov kljub fizični oddaljenosti. Izkoristite možnosti, ki jih prinaša sodobna tehnologija, in negujte dragocene stike tudi med samoizolacijo.

Pogovor z bližjimi

Raziščite možnosti terapije na daljavo

Za ljudi, ki so imeli že pred začetkom širjenja novega koronavirusa težave z duševnim zdravjem, je lahko to obdobje še posebej naporno. Težave, kot sta na primer depresija ali anksioznost, se lahko zaradi trenutnega dogajanja še poglobijo. Če ste pred epidemijo obiskovali terapijo, preverite, ali obstaja morda možnost, da s seansami nadaljujete na daljavo, na primer v obliki videoklica. Seveda pa pride ta opcija v poštev tudi za tiste, ki morda še nimate izkušenj s psihoterapijo, vendar potrebujete v tem obdobju dodatno podporo. V primeru večjih stisk pa so vam na voljo tudi linije za brezplačno psihološko pomoč.

Preverite, kako lahko pomagate drugim

Pogosto lahko s tem, ko pomagamo drugim, obenem pomagamo sebi. Nenehno osredotočanje na lastne težave lahko namreč zgolj poglobi stiske. Del skrbi za lastno duševno zdravje je lahko tako tudi to, da se ozrete okoli sebe in razmislite, komu oziroma kje vse bi lahko prišla v tem obdobju vaša pomoč še posebej prav.

Preberite tudi: Kako preprečiti izsuševanje rok zaradi pogostega umivanja?

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×