Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.
Zdravje & prehranaSedenje in pojav depresije

Sedenje in pojav depresije

MORDA VAS ZANIMA

Nova raziskava pravi, da so ljudje, ki veliko sedijo in gledajo televizijo ali v računalnik, veliko bolj nagnjeni k depresiji kot drugi. Po njihovih podatkih, naj bi ljudje, ki več sedijo, imeli za kar 25 odstotkov več možnosti, da bodo depresivni. Long Zhai iz Qingdau medicinske univerze v Sangogu pravi, da ima raziskava svoje omejitve, kljub temu pa dokazuje, da gibanje na nek način preprečuje oziroma zavira pojav depresije. Zato bi gibanje morali priporočati ljudem, ki so nagnjeni k depresiji. Megan Teychenne iz Centra za telesno aktivnost in raziskave o hrani pravi, da tudi ob dokočani raziskavi še vedno ostaja odprto vprašanje, ali res sedeči položaj poveča tveganje za depresijo, ali pa tisti z depresijo raje sedijo in gledajo televizijo ali v računalnik.

- Oglas -

depresija sedenje tv

Poleg tega so raziskovalci ugotovili velike razlike med tistimi, ki sedijo in gledajo televizijo in med tistimi, ki veliko sedijo za računalnikom. Tisti, ki veliko gledajo televizijo, imajo 13 odstotkov več možnosti, da postanejo depresivni. Tisti, ki pa veliko sedijo za računalnikom, imajo za kar 22 odstotkov večje tveganje za pojav depresije. Raziskavalcev v tej raziskavi sicer ni zanimalo, zakaj ti ljudje toliko sedijo za televizijo in računalnikom. Raziskava je tako izločila ven stvari, ki jih predhodne podobne raziskave upoštevajo. Tako študija ni upoštavala ostalih faktorjev, kot je denimo bolezen, ki lahko pojasni pretirano sedenje. Kljub temu, je zaključek raziskave jasen: Veliko se gibajte in manj sedite.

 

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×