Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.
Zdravje & prehranaRazlogi za neprestano utrujenost

Razlogi za neprestano utrujenost

MORDA VAS ZANIMA

Pregovorna spomladanska utrujenost je morda le izgovor, zakaj ste neprestano utrujeni. Že ena sama neprespana noč je namreč dovolj, da se ne počutite najbolje, obstajajo pa tudi vsakodnevne navade, ki nam jemljejo energijo, čeprav se tega morda niti ne zavedamo.

- Oglas -

Če blažja dehidracija lahko izzove utrujenost. Zaradi pomanjkanja tekočine v telesu oziroma dehidracije je kri gostejša, to pa pomeni, da ima srce veliko več dela kot sicer in mora črpati močneje, da telo oskrbi z vsemi potrebnimi hranilnimi snovmi. To pa ga še dodatno utruja in z njim tudi celotno telo.

Le težko je spregledati to svarilo, pa vendar: kolikokrat preskočite zajtrk, ko ste v naglici in hitite na delo? Zajtrk je izredno pomemben obrok za prebavo in celotno telo. Telo deluje tudi med spanjem, če mu zjutraj ne zagotovimo dovolj energije, pa nas bo na to opominjalo še ves dan.

Utrujenost

Spremenite svoje navade

Današnje življenje zahteva hitre spremembe navad in ritma. Če med tednom vstajamo zgodaj in komaj čakamo, da bomo ob koncu tedna malce poležali, se lahko zgodi, da se telo hitro navadi na nov ritem, ki pa ga ob začetku novega tedna spet spreminjamo na zgodnjo uro. Najbolje je, da imamo isti ritem ves čas, saj bomo tako bolj spočiti, čeprav ne bomo spali dlje kot sicer.

- Oglas -

Najmanj pol ure pred spanjem ugasnite računalnik, mobilni telefon in druge napravice, saj lahko svetloba z zaslona zmoti učinkovit počitek. Organizem svetlobo z zaslona namreč dojema kot znak za budnost, ne spanje.

Največ energije boste v telo vnesli, če seveda jeste uravnoteženo, z dovolj raznolikega sadja in zelenjave, izbirajte pa tudi takšno hrano, ki ima dovolj vlaknin. Izogibajte se sladkorju, posezite pa po hrani z glukozo, ki predstavlja velik vir energije za telo. Poleg ustrezne prehrane pa ne pozabite na redno gibanje, odmore med delom in zdrave medosebne odnose. Tudi ti so namreč lahko razlog za neprestano utrujenost in slabo voljo.

Preberite si tudi, kako lahko preženete spomladansko utrujenost.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×