Preprosto in zdravo: Pripravite svoje rastlinsko maslo iz oreščkov

    Oreščki so ena izmed najbolj zdravih daril narave. So tudi odličen prigrizek, če pa si iz oreščkov pripravite maslo, je to zdrava alternativa, ki ga lahko uporabite pri peki sladic, ga dodate v smutije in preproste prigrizke.


    Vegansko maslo recept

    1. KORAK: Namočite oreščke in jih osušite

    Ta korak lahko tudi izpustite, a namakanje oreščkov izloči snovi, ki upočasnjujejo  vsrkanje hranil iz oreščkov, hkrati pa namakanje olajša prebavljivost oreščkov. Preprosto namočite oreščke in pustite, da se namakajo.

    Priporočen čas namakanja:

    • mandlji: 8 – 12 ur,
    • brazilski oreščki: ne potrebujejo namakanja,
    • indijski oreščki: 2 uri,
    • arašidi: 8 ur,
    • lešniki: 8 ur,
    • orehi: 4 ure.

    Po namakanju oreščke osušimo s čisto krpo.

    2. KORAK: Praženje

    Ta korak bo izboljšal okus in teksturo masla.  To naredite tako da jih daste v suho ponev in jih na srednji temperaturi nekaj minut pražite, pri tem pa jih obračate, da se slučajno ne zažgejo.

    3. KORAK: Priprava masla

    Sestavine:

    • 2 skodelici oreščkov po izbiri,
    • manjša skodelica kokosovega olja,
    • malo soli.

    Postopek:

    V električnem mešalniku zmeljite oreščke, dokler so še vroči. Pri tem morate začeti z visoko hitrostjo, vendar bodite pozorni, da pri tem delate tudi vmesne presledke, da se ne bi slučajno pokvaril mešalnik.  Ko nastane prah, dodajte kokosovo olje in miksajte dokler maslo ni kremno in gladko. Ne dodajajte vode ali mleka, saj se bo maslo tako hitreje pokvarilo. Na koncu dodajte sol in še enkrat premešajte. Če želite, da bo maslo bolj hrustljavo dodajte grobo rezan orešček ali dva. Hranite v hladilniku.

    Še več okusnih, zdravih in uporabnih receptov boste našli v naši reviji Zdravi Recepti >>

     

    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    Ne zamudite zanimivih vsebin:

    Deli
    Anja Kralj
    Novinarka, ki za vas piše in spremlja zanimive tematike ter aktualne dogodke.