Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.
Zdravje & prehranaPrehrana za boljšo koncentracijo

Prehrana za boljšo koncentracijo

MORDA VAS ZANIMA

Hrana ni le gorivo za delovanje telesa, temveč tudi uravnava naše razpoloženje in sposobnost koncentracije. (Ne)pravilna prehrana tako vpliva na počutje, sposobnost pomnjenja in osredotočanja. Začnite torej jesti živila, s katerimi izboljšate koncentracijo in posledično svojo produktivnost.

- Oglas -

Se vam dogaja, da na delovnem mestu izgubljate pozornost in sposobnost učinkovitega osredotočanja? Ste zaradi tega začeli s pitjem (pre)velikih količin kave? Če je tako, bi bilo vredno poskusiti nekatere od spodaj naštetih živil, s katerimi na naraven način povečate moč možganov in izboljšate svoje razpoloženje.

ovsena kaša in borovnice

Ovsena kaša

Pravijo, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva, in to z dobrim razlogom. Ne samo, da zajtrk bistveno dvigne vašo energijo za uspešen začetek dneva, študije so pokazale, da imajo ljudje, ki redno in kakovostno zajtrkujejo, manjše tveganje za debelost, sladkorno bolezen in hipertenzijo (povišan krvni tlak) – v primerjavi s tistimi, ki zajtrk raje preskočijo.

Čeprav vas morda zjutraj zamika, da bi pojedli kakšen krof ali sladkane kosmiče, raje posezite po ovsenih kosmičih oziroma ovseni kaši. Le ta ima malo kalorij, vendar boste imeli dlje časa občutek sitosti, poleg tega boste lahko tudi dlje časa ostali osredotočeni. Kaši po želji dodajte koščke svežega sadja ali pa jo začinite s cimetom.

Borovnice

- Oglas -

Številne raziskave so pokazale, da borovnice pomagajo povečati sposobnost koncentracije in izboljšajo spomin tudi za do pet ur. Antocianini, resveratroli, tanini in drugi antioksidanti v borovnicah namreč stimulirajo pretok kisika in krvi v možganih – posledično pa ohranjajo vaš um svež. Hkrati ti zdravilni sadeži ščitijo pred rakavimi obolenji, boleznimi srca in demenco. Poleg borovnic imajo podobne učinke tudi goji jagode, ki jih že tisočletja uporabljajo v tradicionalni kitajski medicini, avokado in banane.

Špinača

Na splošno temno zelena listnata zelenjava, še posebej špinača, močno pripomore k izboljšanju vašega razpoloženja in dvigu sposobnosti pomnjenja. Špinača je polna luteina, folatov in beta karotena – ta hranila pa so tesno povezana s preprečevanjem demence – zato naj bi jo po prepričanju nekaterih nutricionistov morali uživati trikrat na teden.

Rdeča pesa

Rdeča pesa je prav tako uporabna za spodbujanje delovanja spomina. Ta temno rdeča korenina vsebuje nitrate, ki širijo krvne žile in povečajo dotok kisika oziroma krvi v možgane, s čimer se izboljšajo tudi mentalne sposobnosti. Peso zato dodajte solati, jo popecite ali pa pijte njen sok.

Zeleni čaj

Namesto kave raje pijte zeleni čaj, saj lahko prevelika količina kofeina naenkrat povzroči glavobole in nepotrebno nervozo. Medtem ko zeleni čaj vsebuje precej bolj skromno količino kofeina, pa je njegov sestavni del tein, ki pripomore k boljši zbranosti in osredotočenosti. Tein je sestavina, ki povečuje koncentracijo in spokojnost, tako da sprošča kofein počasneje.

Druga živila

Za boljšo koncentracijo so odlična tudi druga živila, na primer losos, postrv, skuša, slanik in druge mastne ribe, temna čokolada, lanena semena, orehi, čičerika, jajca, bučna semena in ne nazadnje pitje zadostnih količin vode.

Prejšnji članekNaravno polirno sredstvo za les
Naslednji članekSolata iz čičerike

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×