Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaPovrnite si energijo

Povrnite si energijo

MORDA VAS ZANIMA

Magnezij je mineral, ki bo obnovil energijo, spodbudil vaš metabolizem, okrepil kosti in mišice ter varoval srce. Nahaja se v morski vodi, zeleni zelenjavi, polnozrnatih žitaricah, rjavemu rižu in je sestavni del človeškega telesa in spodbuja 300 encimov, odgovornih za razgradnjo maščob. Vendar se glede na zadnjo britansko raziskavo o prehrani (National Diet and Nutrition Survey) pomkanjkanje magnezija kaže pri 11 odstotkih žensk in 16 odstotkih moških.

- Oglas -

Magnezij

Magnezij je pomemben aktivator številnih encimov, ki sodelujejo pri presnovi, in se uporablja pri zdravljenju z zaprtjem in pri prekomernemu izločanju želodčne kisline. »Magnezij je zelo dober za čiščenje črevesja,« je za Daily Mail dejal prof. Jon Shaffer, gastroenterolog .

»Magnezij lahko zaužijemo in velja za zelo učinkovito odvajalo,« pravi profesor Shaffer. Poleg tega, da je dober za prebavo, je magnezij odličen za srce, ohranjanje vitalnost kosti, saj krepi absorpcijo vitamina D in je dober za krepitev mišic, živčnega sistema in za proizvodnjo energije. Vendar mnogi tega pomembnega minerala ne zaužijejo dovolj, predvsem mladi.

Nahaja se v špinači, rjavemu rižu, polnozrnatih žitaricah, nekaterih oreščkih, temni čokoladi in bananah. Če želite, da ima odvajalni učinek, je priporočeni dnevni odmerek od 250 do 300 gramov magnezija.

- Oglas -

Kot smo omenili že v uvodu, je bilo po omenjeni raziskavi pri kar 11 odstotkih žensk in 16 odstotkih moških zabeleženo pomanjkanje magnezija. Še posebej zaskrbljujoče je dejstvo, da je pomanjkanje tega minerala prisotno pri mlajši populaciji, predvsem pri tistih med 11. in 18. letom starosti.

Pri tej starosti imajo namreč otroci in mladostniki običajno zelo slabe prehranjevalne navade. Njihova prehrana je pretežno sestavljena iz industrijske hrane, ki ne vsebuje dovolj magnezija, poleg tega pa lahko pri starejših mladostnikih uživanje kave in alkohola zmanjša tudi raven magnezija v telesu, je pokazala študija na univerzi v Marylandu. Dekleta se v tem življenjskem obdobju poslužujejo tudi raznih diet oziroma shujševalnih kur, ki niso nadzorovane s strani osebnega zdravnika. Tudi stres, tesnoba in depresija pripomorejo k znižanju ravni magnezija v telesu.

Pomanjkanje magnezija se kaže tudi v oteženem sproščanju napetosti v mišicah po telesni aktivnosti. Poleg tega ima magnezij pomembno vlogo pri proizvodnji energije, uravnavanju krvnega tlaka in zmanjševanju tveganja za bolezni srca.

Tudi študija, ki je bila objavljena v reviji Medical Hypotheses je celo pokazala, da manj magnezija pomeni manj serotonina, hormona sreče. Ne glede na številne prednosti magnezija, se vsekakor pred vsakršnim jemanjem prehranskih dopolnil posvetujte s svojim zdravnikom.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×