Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaPovrnite si energijo

Povrnite si energijo

MORDA VAS ZANIMA

Magnezij je mineral, ki bo obnovil energijo, spodbudil vaš metabolizem, okrepil kosti in mišice ter varoval srce. Nahaja se v morski vodi, zeleni zelenjavi, polnozrnatih žitaricah, rjavemu rižu in je sestavni del človeškega telesa in spodbuja 300 encimov, odgovornih za razgradnjo maščob. Vendar se glede na zadnjo britansko raziskavo o prehrani (National Diet and Nutrition Survey) pomkanjkanje magnezija kaže pri 11 odstotkih žensk in 16 odstotkih moških.

- Oglas -

Magnezij

Magnezij je pomemben aktivator številnih encimov, ki sodelujejo pri presnovi, in se uporablja pri zdravljenju z zaprtjem in pri prekomernemu izločanju želodčne kisline. »Magnezij je zelo dober za čiščenje črevesja,« je za Daily Mail dejal prof. Jon Shaffer, gastroenterolog .

»Magnezij lahko zaužijemo in velja za zelo učinkovito odvajalo,« pravi profesor Shaffer. Poleg tega, da je dober za prebavo, je magnezij odličen za srce, ohranjanje vitalnost kosti, saj krepi absorpcijo vitamina D in je dober za krepitev mišic, živčnega sistema in za proizvodnjo energije. Vendar mnogi tega pomembnega minerala ne zaužijejo dovolj, predvsem mladi.

Nahaja se v špinači, rjavemu rižu, polnozrnatih žitaricah, nekaterih oreščkih, temni čokoladi in bananah. Če želite, da ima odvajalni učinek, je priporočeni dnevni odmerek od 250 do 300 gramov magnezija.

- Oglas -

Kot smo omenili že v uvodu, je bilo po omenjeni raziskavi pri kar 11 odstotkih žensk in 16 odstotkih moških zabeleženo pomanjkanje magnezija. Še posebej zaskrbljujoče je dejstvo, da je pomanjkanje tega minerala prisotno pri mlajši populaciji, predvsem pri tistih med 11. in 18. letom starosti.

Pri tej starosti imajo namreč otroci in mladostniki običajno zelo slabe prehranjevalne navade. Njihova prehrana je pretežno sestavljena iz industrijske hrane, ki ne vsebuje dovolj magnezija, poleg tega pa lahko pri starejših mladostnikih uživanje kave in alkohola zmanjša tudi raven magnezija v telesu, je pokazala študija na univerzi v Marylandu. Dekleta se v tem življenjskem obdobju poslužujejo tudi raznih diet oziroma shujševalnih kur, ki niso nadzorovane s strani osebnega zdravnika. Tudi stres, tesnoba in depresija pripomorejo k znižanju ravni magnezija v telesu.

Pomanjkanje magnezija se kaže tudi v oteženem sproščanju napetosti v mišicah po telesni aktivnosti. Poleg tega ima magnezij pomembno vlogo pri proizvodnji energije, uravnavanju krvnega tlaka in zmanjševanju tveganja za bolezni srca.

Tudi študija, ki je bila objavljena v reviji Medical Hypotheses je celo pokazala, da manj magnezija pomeni manj serotonina, hormona sreče. Ne glede na številne prednosti magnezija, se vsekakor pred vsakršnim jemanjem prehranskih dopolnil posvetujte s svojim zdravnikom.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×