Pospešite rast svojih las

    Ste se že kdaj vprašali, zakaj vam lasje ne zrasejo hitreje? Vsak ima drugačen cikel rasti las, zato lasje nekaterim rasejo hitreje, drugim počasneje. Rast las lahko spodbudimo tako, da v telo vnesemo določena hranila, ki vplivajo na lasišče in s tem na rast močnih, prožnih las.

    Mnogi verjamejo, da bodo lasje rasli hitreje, če jim redno strižemo konice. A temu ni tako, pravijo strokovnjaki. Ne glede na to, ali lase strižemo ali ne, bodo zrasli nekje do dva centimetra na mesec. Na rast las vplivajo lasni mešički, ki določajo hitrost rasti in dolžino las, striženje konic pa nanje nima nikakršnega vpliva. Če so vaši lasje krhki in lomljivi, razmislite o nekaj celostnih ukrepih, ki bodo krepko izboljšali zdravje vaših las.

    za boljšo rast las

    Opustite lepotne tretmane in pripravke, ki škodijo lasem

    Vaši lasje želene dolžine morda ne dosežejo zato, ker se prej zlomijo. Lomljivi postanejo zaradi vsakdanjega stresa, kateremu so podvrženi – to so npr. vroči preparati (npr. likalnik, kodralnik), kemikalije in podaljški. Če so vaši lasje krhki in lomljivi, lahko preverite z enostavnim pogledom na konice in s tipanjem sredinskega dela las. Če so konice razcepljene, na sredini las pa začutite majhne vozličke, to kaže na to, da so vaši lasje postali krhki in lomljivi. To lahko odpravite tako, da opustite oziroma zmanjšate pogostost likanja ali kodranja las, ste pri česanju nežni in vsaj enkrat tedensko na lasišče nanesete masko, ki bo lasem povrnila vlago in nahranila lasišče. Prav lasišče – koža, v kateri so »posajeni« lasni mešički – igra veliko vlogo pri rasti las, saj lasje skozi lasišče dobivajo potrebna hranila, ki jim dajejo moč.

    PREBERITE TUDI:  Ne kupujte dragih krem, masko proti gubam si pripravite kar doma

    Povečajte vnos hranil

    Morda vaši lasje ne dosežejo želene dolžine zato, ker iz hrane ne dobivajo zadostnih hranil. To lahko nadomestite s prehranskimi multivitaminskimi dodatki, namenjenimi hitrejši rasti oziroma izboljšanju zdravja las, nohtov in kože. Za lase so še posebej pomembni: vitamini skupine B, vitamin C, biotin in cistein. Beljakovine in esencialne maščobne kisline so najboljši prijatelj las, so si enotni strokovnjaki. Zato tudi v svojo prehrano vnesite več beljakovin, recimo tistih iz jajc in rib. Izogibajte se hitrim dietam z jo-jo učinkom, saj bo vaše telo zaradi njih samo izgubilo osnovna hranila za lasišče in lase.

    Recite ne stresu!

    Seveda ste že vedeli, da stres slabo vpliva na zdravje in s tem lepoto, ampak, ali ste vedeli, da vam zaradi njega lahko hitreje izpadajo tudi lasje? Konstanten stres namreč poveča raven kortizola v telesu, kar pospešuje izpadanje in redčenje las. Da bi se izognili stresu, v svoje življenje vpeljite redno telovadbo, meditacijo in se držite stalnega urnika spanja. Stres lahko zmanjšate tudi s katero koli drugo aktivnostjo, ki vas sprošča in razbremenjuje.

    Ugodno pa na rast las vpliva tudi mineral MSM. Več o njem si preberite v tem članku: www.bodieko.si/msm-mineral

    Povejte svoje mnenje - kometirajte