Ali jajčevce pred uporabo vedno olupite? V olupku oziroma koži jajčevcev se skriva ogromno koristnih snovi, ki vam lahko med drugim pomagajo pri zniževanju ravni škodljivega holesterola v krvi. Gre za holesterol, ki je pogosto označen kar s kratico LDL. V nadaljevanju vam predstavljamo recept za pripravek iz olupkov jajčevcev, ki velja za odlično naravno pomoč pri zniževanju holesterola. To pa seveda pomeni občutno nižje tveganje za srčno-žilna obolenja. Poleg tega vam bo napitek pomagal tudi pri razstrupljanju telesa, pri lažjem hujšanju, pri uravnavanju krvnega tlaka, pri preprečevanju prekomernega kopičenja vode v telesu, pri prebavnih težavah in pri nespečnosti. Zaradi ogromne količine antioksidantov pa je zelo koristen tudi za upočasnjevanje procesa staranja.

Olupki jajčevca

Recept za uporabo olupkov jajčevca

Potrebujete olupke 2 jajčevcev, sok 1 limone in ½ litra vode. Če je le mogoče, uporabite ekološko pridelane jajčevce. Olupke stresite v posodo ter jih prelijte s sokom limone in z vodo. Posodo pokrijte in počakajte 24 ur. Nato mešanico precedite. Med obroki si privoščite manjšo količino tega napitka. Priporočljivo je, da si napitek pripravljate vsak dan, 7 dni zapored. Ponovite enkrat mesečno. Zagotovo boste že kmalu ugotovili, da so se težave s povišanim holesterolom občutno zmanjšale.

Druga živila, ki pomagajo zniževati holesterol

Jajčevci seveda niso edino živilo, ki pomaga pri zniževanju ravni LDL-holesterola v krvi. Ljudem s tovrstnimi težavami se na primer pogosto priporoča redno uživanje česna. Pomagajo tudi ovseni kosmiči in kvinoja, podobno pa velja tudi za oreščke in za avokado. Pri povišanem holesterolu je nasploh zelo koristno, da zaužijete čim več sadja in zelenjave, še posebej dobra izbira pa so artičoke, zelena, jabolka, hruške in korenje. Priporočljivo je tudi redno uživanje ingverja.

Skrita nevarnost: izogibajte se stresu in tako znižajte holesterol

Čeprav na povišan holesterol v telesu najbolj vpliva hrana, ki jo uživate, pa to ni edini dejavnik, na katerega morate biti pozorni. Eden najbolj problematičnih je zagotovo stres, ki ima izjemno negativen vpliv na naš organizem. Ljudje, ki so pogosto pod stresom, imajo tako tudi zelo pogosto težave s povišanim holesterolom. Poleg tega prekomeren stres velikokrat vpliva tudi na povišano telesno težo, na kronično povišan krvni tlak in na previsoko raven trigliceridov v krvi. Pretirano stresno življenje pa povečuje tudi tveganje za diabetes.