fbpx
Domov Zdravje & prehrana Ne morete brez čokolade? Rešitev je magnezij!

Ne morete brez čokolade? Rešitev je magnezij!

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Veliko ljudi, od tega največ žensk, ne zdrži brez koščka čokolade niti en dan. Z njim se posladkamo po kosilu, z veseljem jo zmažemo kar celo ob večernem gledanju televizije, največkrat pa jemo čokolado kot prigrizek tekom dneva, ko smo v tako hitrem pogonu, da nam zmanjka časa za pravi obrok.

Čokolada

Zakaj ravno čokolada?

Je res, da nam čokolada pomaga v težkih trenutkih in da nas edino ona lahko posladka? Hitro lahko postanemo od nje celo odvisni. Kaj pa če to v resnici ni psihična zasvojenost, ampak nam telo želi nekaj sporočiti?

Nekateri strokovnjaki pravijo, da nam v telesu primanjkuje določenih snovi, ki se kasneje izražajo kot želja po čokoladi.

Style Caster pravi, da nam v tej situaciji skoraj vedno primanjkuje magnezija. Ta mineral sodeluje pri več kot tristotih akcijah in reakcijah v telesu, vključno z vzdrževanjem ravni krvnega tlaka. Če ga nimamo dovolj, hitro postanemo nervozni, razdražljivi, punce pa se počutimo, kot da imamo PMS. Čokolada vsebuje veliko magnezija in stalna želja po njej je morda znak, da bi morali jemati prehranska dopolnila v obliki magnezija.

Magnezij je eden najpomembnejših mineralov, ki nas ohranja zdrave in tudi vesele, pozitivne, saj sodeluje tudi pri psiholoških procesih. Odrasli naj bi na dan zaužili med 300 in 400 mg magnezija.

Primanjkovanje magnezija lahko pomeni slabo prehrano. Če sumite, da zajec tiči v tem grmu, raje zmanjšajte vnos čokolade in se posvetite zdravi hrani. Povečajte vnos magnezija z naravnimi živili, kot so sončnična semena, oreščki, špinača, losos, banane in brokoli.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×