Ne morete brez čokolade? Rešitev je magnezij!

    Veliko ljudi, od tega največ žensk, ne zdrži brez koščka čokolade niti en dan. Z njim se posladkamo po kosilu, z veseljem jo zmažemo kar celo ob večernem gledanju televizije, največkrat pa jemo čokolado kot prigrizek tekom dneva, ko smo v tako hitrem pogonu, da nam zmanjka časa za pravi obrok.

    Čokolada

    Zakaj ravno čokolada?

    Je res, da nam čokolada pomaga v težkih trenutkih in da nas edino ona lahko posladka? Hitro lahko postanemo od nje celo odvisni. Kaj pa če to v resnici ni psihična zasvojenost, ampak nam telo želi nekaj sporočiti?

    Nekateri strokovnjaki pravijo, da nam v telesu primanjkuje določenih snovi, ki se kasneje izražajo kot želja po čokoladi.

    Style Caster pravi, da nam v tej situaciji skoraj vedno primanjkuje magnezija. Ta mineral sodeluje pri več kot tristotih akcijah in reakcijah v telesu, vključno z vzdrževanjem ravni krvnega tlaka. Če ga nimamo dovolj, hitro postanemo nervozni, razdražljivi, punce pa se počutimo, kot da imamo PMS. Čokolada vsebuje veliko magnezija in stalna želja po njej je morda znak, da bi morali jemati prehranska dopolnila v obliki magnezija.

    Magnezij je eden najpomembnejših mineralov, ki nas ohranja zdrave in tudi vesele, pozitivne, saj sodeluje tudi pri psiholoških procesih. Odrasli naj bi na dan zaužili med 300 in 400 mg magnezija.

    Primanjkovanje magnezija lahko pomeni slabo prehrano. Če sumite, da zajec tiči v tem grmu, raje zmanjšajte vnos čokolade in se posvetite zdravi hrani. Povečajte vnos magnezija z naravnimi živili, kot so sončnična semena, oreščki, špinača, losos, banane in brokoli.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte