fbpx
Domov Zdravje & prehrana Nasveti za umivanje vzglavnikov

Nasveti za umivanje vzglavnikov

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Ali se spomnite, kdaj ste nazadnje kupili nov vzglavnik ali oddejo? Ali se morda spomnite kdaj ste ju nazadnje oprali? Morda pa je le čas, da malo premislite o tem …


Malokdo ve, da ima že osnovno vzdrževanje pozitiven vpliv na vaše zdravje. Veliko vzglavnikov je polnih  pršic, ki lahko sprožijo razne alergije. In bolj kot je star vaš vzglavnik, več pršic ima. In čeprav morda nimate alergije na pršice, pa je vseeno misel, da spite na miljonih pršic dokaj nadležna.

Redno umivajte vzglavnike

Strokovnjaki priporočajo, da bi morali umivati vzglavnike vsake tri mesece – večino blazin je možno oprati v pralnem stroju, vendar pa vseeno poglejte na etiketo. Prav tako pa dajte v pralni troj dve blazini hkrati, da uravnotežite sam stroj in da prihranite pri porabi vode in energije.

Dodajte zaščitni sloj

Vsak vzglavnik oblečite najprej v zaščitno prevleko, nato pa vse skupaj oblecite v še eno prevleko. To prevleko pa perite bolj pogosto.

Zamenjajte stare vzglavnike

Priporočljivo je, da jih menjate na vsake 3 leta. Nov vzglavnik, ki na začetku tehta približno 3dkg, lahko s časoma svojo težo podvoji. Ta dodatna teža pa bi naj prišla od ostankov mrtvih pršic.  Če imate problem z dihali ali astmo pa kupite hipoalergenične vzglavnike.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×