Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaNasveti za sladkosnedce: obrzdajte željo po sladkem s temi živili!

Nasveti za sladkosnedce: obrzdajte željo po sladkem s temi živili!

MORDA VAS ZANIMA

Se pogosto pregrešite s sladkarijami, saj se jim preprosto ne znate upreti? Če si boste naslednjič, ko začutite močno željo po sladki hrani, pomagali z živili, naštetimi v nadaljevanju, boste imeli precej manj težav. Gre namreč za živila, ki lahko vsaj deloma potešijo vaše hlepenje po sladkorju, obenem pa so precej bolj zdrava. Tako ne bo prihajalo do nenehnih upadov in dvigov ravni sladkorja v krvi, kar lahko sčasoma privede tudi do sladkorne bolezni. Katera živila torej poskusiti namesto sladkarij?

- Oglas -

Cimet in ovseni kosmiči

Cimet

Verjetno ena najboljših izbir za tiste, ki ste še posebej sladkosnedi, je cimet. Priporočamo vam, da si v trenutkih, ko ste v nevarnosti, da vas premami skušnjava, pripravite skodelico cimetovega čaja. Želja po sladkarijah bo tako precej manjša. Cimet je zelo priporočljiv tudi za diabetike. Čeprav poskrbi za sladkast okus, v resnici pomaga pri uravnavanju krvnega sladkorja, vsebuje pa tudi ogromno antioksidantov. Če ste doslej svoji kavi vedno dodajali sladkor, ga lahko poskusite tudi tu zamenjati s cimetom. Zagotovo boste presenečeni nad tem, kako okusna je ta kombinacija.

Prigrizki iz buče ali korenja

V jesenskem času si lahko pri upiranju sladkarijam pomagate tudi z bučami v različnih oblikah. Čeprav vsebujejo buče precej ogljikovih hidratov,  lahko v njih obenem najdemo tudi veliko vlaknin. To pa povzroči upočasnjeno razgradnjo ogljikovih hidratov in prepreči prehitra nihanja krvnega sladkorja. S prigrizki iz buče lahko torej potešite svojo žejo po sladkem, ne da bi pri tem ogrožali svoje zdravje. Podoben učinek pa lahko dosežete tudi s korenjem.

Ovseni kosmiči

Morda se vam zdi nemogoče, da bi lahko ovseni kosmiči nadomestili sladkarijo, po kateri hlepite. Vendar pa je tudi v tem primeru kombinacija ogljikovih hidratov in vlaknin tista, zaradi katere je to odlična izbira za vse sladkosnede. Ovsene kosmiče lahko pripravite z rastlinskim napitkom, ki je že v osnovi nekoliko bolj sladkega okusa, na primer z riževim.

- Oglas -

Več: Ovseni kosmiči: enostavno, a izjemno zdravo živilo

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×