Se pogosto pregrešite s sladkarijami, saj se jim preprosto ne znate upreti? Če si boste naslednjič, ko začutite močno željo po sladki hrani, pomagali z živili, naštetimi v nadaljevanju, boste imeli precej manj težav. Gre namreč za živila, ki lahko vsaj deloma potešijo vaše hlepenje po sladkorju, obenem pa so precej bolj zdrava. Tako ne bo prihajalo do nenehnih upadov in dvigov ravni sladkorja v krvi, kar lahko sčasoma privede tudi do sladkorne bolezni. Katera živila torej poskusiti namesto sladkarij?

Cimet in ovseni kosmiči

Cimet

Verjetno ena najboljših izbir za tiste, ki ste še posebej sladkosnedi, je cimet. Priporočamo vam, da si v trenutkih, ko ste v nevarnosti, da vas premami skušnjava, pripravite skodelico cimetovega čaja. Želja po sladkarijah bo tako precej manjša. Cimet je zelo priporočljiv tudi za diabetike. Čeprav poskrbi za sladkast okus, v resnici pomaga pri uravnavanju krvnega sladkorja, vsebuje pa tudi ogromno antioksidantov. Če ste doslej svoji kavi vedno dodajali sladkor, ga lahko poskusite tudi tu zamenjati s cimetom. Zagotovo boste presenečeni nad tem, kako okusna je ta kombinacija.

Prigrizki iz buče ali korenja

V jesenskem času si lahko pri upiranju sladkarijam pomagate tudi z bučami v različnih oblikah. Čeprav vsebujejo buče precej ogljikovih hidratov,  lahko v njih obenem najdemo tudi veliko vlaknin. To pa povzroči upočasnjeno razgradnjo ogljikovih hidratov in prepreči prehitra nihanja krvnega sladkorja. S prigrizki iz buče lahko torej potešite svojo žejo po sladkem, ne da bi pri tem ogrožali svoje zdravje. Podoben učinek pa lahko dosežete tudi s korenjem.

Ovseni kosmiči

Morda se vam zdi nemogoče, da bi lahko ovseni kosmiči nadomestili sladkarijo, po kateri hlepite. Vendar pa je tudi v tem primeru kombinacija ogljikovih hidratov in vlaknin tista, zaradi katere je to odlična izbira za vse sladkosnede. Ovsene kosmiče lahko pripravite z rastlinskim napitkom, ki je že v osnovi nekoliko bolj sladkega okusa, na primer z riževim.

Več: Ovseni kosmiči: enostavno, a izjemno zdravo živilo