Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaNasveti za sladkosnedce: obrzdajte željo po sladkem s temi živili!

Nasveti za sladkosnedce: obrzdajte željo po sladkem s temi živili!

MORDA VAS ZANIMA

Se pogosto pregrešite s sladkarijami, saj se jim preprosto ne znate upreti? Če si boste naslednjič, ko začutite močno željo po sladki hrani, pomagali z živili, naštetimi v nadaljevanju, boste imeli precej manj težav. Gre namreč za živila, ki lahko vsaj deloma potešijo vaše hlepenje po sladkorju, obenem pa so precej bolj zdrava. Tako ne bo prihajalo do nenehnih upadov in dvigov ravni sladkorja v krvi, kar lahko sčasoma privede tudi do sladkorne bolezni. Katera živila torej poskusiti namesto sladkarij?

- Oglas -

Cimet in ovseni kosmiči

Cimet

Verjetno ena najboljših izbir za tiste, ki ste še posebej sladkosnedi, je cimet. Priporočamo vam, da si v trenutkih, ko ste v nevarnosti, da vas premami skušnjava, pripravite skodelico cimetovega čaja. Želja po sladkarijah bo tako precej manjša. Cimet je zelo priporočljiv tudi za diabetike. Čeprav poskrbi za sladkast okus, v resnici pomaga pri uravnavanju krvnega sladkorja, vsebuje pa tudi ogromno antioksidantov. Če ste doslej svoji kavi vedno dodajali sladkor, ga lahko poskusite tudi tu zamenjati s cimetom. Zagotovo boste presenečeni nad tem, kako okusna je ta kombinacija.

Prigrizki iz buče ali korenja

V jesenskem času si lahko pri upiranju sladkarijam pomagate tudi z bučami v različnih oblikah. Čeprav vsebujejo buče precej ogljikovih hidratov,  lahko v njih obenem najdemo tudi veliko vlaknin. To pa povzroči upočasnjeno razgradnjo ogljikovih hidratov in prepreči prehitra nihanja krvnega sladkorja. S prigrizki iz buče lahko torej potešite svojo žejo po sladkem, ne da bi pri tem ogrožali svoje zdravje. Podoben učinek pa lahko dosežete tudi s korenjem.

Ovseni kosmiči

Morda se vam zdi nemogoče, da bi lahko ovseni kosmiči nadomestili sladkarijo, po kateri hlepite. Vendar pa je tudi v tem primeru kombinacija ogljikovih hidratov in vlaknin tista, zaradi katere je to odlična izbira za vse sladkosnede. Ovsene kosmiče lahko pripravite z rastlinskim napitkom, ki je že v osnovi nekoliko bolj sladkega okusa, na primer z riževim.

- Oglas -

Več: Ovseni kosmiči: enostavno, a izjemno zdravo živilo

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×