Trije magični nasveti za sijočo kožo

    Koža je nič drugega kot konkreten odraz tega kar se dogaja v našem telesu, zato ne bodite presenečeni, ko vam razkrijemo, da se bodo živila, ki jih zaužijete najprej odražala ravno na vaši koži. Eden izmed čudovitih »stranskih učinkov« zdrave prehrane je tako sijaj, ki ga vaši koži ne more podariti še tako dobra krema. Prve rezultate zdravih prehranjevalnih navad boste začeli opažati že po dobrih dveh tednih. Zdrava koža je tako od vas oddaljena toliko kot vaša kuhinja. V nadaljevanju vam tako ponujamo tri nasvete, ki služijo kot osnovna podlaga pri pridobivanju lepše polti.

    za lepšo kožo

    Ne bojte se maščob

    Dobre maščobe so ključnega pomena za naravno in zdravo kožo. Seveda, pa jih morate zaužiti na lastno pobudo – s pravilno prehrano. Če jih vaše telo ne dobi dovolj je vaša koža prva, ki to opazi – je suha, razdražena, aknasta in še bi lahko naštevali.

    Esencialne maščobne kisline, kot so omega-3 in omega-6 so tako bistvenega pomena za sijočo kožo. To nahranijo, hidrirajo ter jo naredijo bolj prožno. Med tovrstna živila spadajo zlasti semena in oreščki seveda pa sem štejemo tudi losos, lanena semena, jajca in sardine. Ne smemo pozabiti tudi na kokosovo olje in chia semena.

    Vpliv glutena, mlečnih izdelkov in sladkorja

    Razumemo, da se nekaterim priboljškom kot sta sir in sladoled preprosto ne morete odpovedati a kaj, ko bi jih iz vašega jedilnika poskusili odstraniti vsaj za 2 tedna. Če v tem času opazite izboljšanje (in verjemite, če je kaj na tem, ga boste zagotovo opazili) ste našli krivca, ki vaši koži povzroča preglavice.

    PREBERITE TUDI:  Skrb za zdravo in sijočo kožo se začne v črevesju

    Ključna je zdrava prebava

    Veliko ljudi se ne zaveda kako močno je zdravje naše kože povezano z zdravo prebavo. Raje se poslužujemo dragih krem in pripravkov, ki morda rešijo zgolj površinske posledice a ne odpravijo izvornega vzroka. Če imate denimo izbruhe mozoljev na bradi je to skoraj zagotovo zaradi neurejene prebave. Poskrbite torej, da ostanete čez dan ustrezno hidrirani ter, da v svoj jedilnik vnašate čim več probiotične hrane, ki bo poskrbela za zdravje vašega prebavnega sistema.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte