Nasveti za popolno porjavelost

Bliža se poletje in ponovno bomo lovili sončne žarke, zato da malce porjavimo. Ker vemo, da pretirano sončenje ni zdravo, se pogosto vprašamo, na kakšen način dobiti lepo zagorelo polt na primeren način. V članku razkrivamo nasvete za popolno in dolgotrajno porjavelost.

Zagorelost ni odvisna le od sončenja, saj je več dejavnikov, ki vplivajo na naš ten. Že nekaj tednov preden se odpravimo na počitnice je pametno jemati prehranska dopolnila z beta kreatinom, ki bo kožo pripravil na izpostavljenost soncu in tako preprečil sončne opekline. Dobite ga v drogerijah in lekarnah.

Poletna porjavelost

Losjon nas ščiti pred nevarnimi žarki

Potem je potrebno kupiti primeren losjon, ki nas bo ščitil pred nevarnimi žarki. Na žalost še vedno obstajajo ljudje, ki mislijo, da bodo porjaveli intenzivneje, če ga ne bodo uporabili. To je velika napaka, saj tako izpostavljajo kožo škodljivim UVA in UVB žarkom. Porjavelost bo trajala manj časa, pred tem pa bodo dobili še opekline. Losjon za zaščito pred soncem si nanesite 30 minut pred sončenjem ter vsaki dve uri ter po kopanju. Losjon naj ne bo preveč umeten in poln dišav.

Pred odhodom na plažo si naredite temeljit piling telesa, saj boste tako odstranili odmrle celice in koža bo sveža in pripravljena na novo misijo. Kožo pripravite na plažo tudi tako, da si v domačem mestu oblečete krajša oblačila in se tako izpostavite soncu že preden odidete na morje.

Izpostavljanje soncu

Soncu se ne izpostavljajte predolgo časa naenkrat, še posebej ne prvi dan počitnic. Če se na plaži obračate, da boste porjaveli enakomerno, to storite vsakih 20 minut in nič manj. Še vedno velja, da med enajsto in šestnajsto uro ni priporočljivo biti izpostavljen soncu.
Med samim sončenjem je pomembno, da kožo vlažite. Tako boste preprečili luščenje. Pijte veliko vode in uporabljajte sredstva za vlaženje kože, kot sta arganovo olje in karitejevo maslo.

Katero hrano uživati, da bo naš ten lepši?

Ali ste vedeli, da zeliščni čaji ter zeleni časi pomagajo pri barvi kože? So učinkoviti tudi proti staranju kože. Čaj iz borovnic ali ognjiča bo preprečeval opekline.

Jejte veliko smutijev; vanj dajte korenje, peso, jabolka, jagode, breskve, melone in breskve. Korenje je resnično odlično živilo za tiste, ki si želijo porjaveti. Tudi rdeče in rumeno sadje je polno beta kreatina, ki spodbuja porjavelost. Brokoli, špinača, paradižnik, zelena solata, češnje, kivi, pomaranče, papaje, redkev, cikorije, bučni cvetovi, redkev, mango, buče in oljnice so prav tako super hrana za take priložnosti. Začnite uporabljati oljčno olje, saj vsebuje vitamine, kot so B in E.

Poleg teh dveh pomembnih vitaminov sta priporočljiva tudi vitamin A in C. Ne smemo pozabiti na selen in cink, ki ju najdemo v krompirju in morskih sadežih. Tu je še nekaj hrane, ki pozitivno vpliva na naš ten: agrumi, kivi, papaja, peteršilj, orehi, soja, modre ribe, rdeči ribez, losos, avokado, jajca, stročnice, suho sadje. Zelenjavo uživajte surovo, če se le da; sadje pa lahko uživate tudi v smutijih in podobnih napitkih.

Ne pozabite, da bo vaš ten trajal dlje časa, če ga boste pridobivali počasi in previdno. Tudi pri tej aktivnosti velja, da se počasi daleč pride.

Srečno!

DELI
Kaja Kovič
Nepoboljšljiva optimistka, ki ve, da se za boljši jutri začne delati že danes.