Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaNaravni pomočniki v boju s prebavo

Naravni pomočniki v boju s prebavo

MORDA VAS ZANIMA

Če imate težave s prebavo, boste morda našli uteho kar v domači lekarni. Občutek teže po jedi, zgaga ali pa napihnjenost, želodčne težave so take in drugačne. Če ne veste kje bi se zadeve lotili imate spodaj nekaj nasvetov.

- Oglas -

Prebava

Spremenite prehrano

Ugotovite kaj vam pri hranjenju ne paše in tisto izločite iz prehrane. Lahko začnete z manjšimi koraki. Klasični priboljški, kot so kava, alkohol, čokolada, ocvrta hrana naj bodo redko na vašem jedilniku, večkrat pa se poslužujte kamilic in ingverja.

Ingver lajša tudi prehladna obolenja, upravičeno slovi tudi kot odličen antiseptik ter uravnoveša črevesno floro. Lahko si naredite čaj, žvečite kandiranega, tisti, ki pa ste bolj za vroče, ga lahko dodate tudi jedem (rižote, juhe). Odličen je tudi nariban v donatu ali radenski. Tudi kamilice umirjajo želodec. Alfa-bisabolol je ena od sestavin kamilic, ki pomirja želodčne krče in kolike, učinkovit pa je tudi v boju proti bakterijam.

Spremenite spalne navade

Izogibajte se temu, da greste spat z bolečinami oziroma določenimi simptomi, saj ne bodo izginili sami od sebe. Jejte vsaj dve do tri ure pred spanjem in poskrbite, da spijete tudi veliko vode. Preberite si tudi, kako na zdravje vpliva spalni položaj.

Zmanjšajte stres

- Oglas -

Izogibajte se stresu in tesnobi. Sprejmite svoje ukrepe s katerimi se boste bojevali proti stresu, saj se ta prej ali slej začne poznati tudi na vašem telesu. S tem ko boste zmanjšali stres, vas morda tudi želodec ne bo več bolel.

Telesne dejavnosti

Ne potrebujete postati ekstremni športnik čez noč, ampak gibanje bo spodbudilo vašo prebavo in bolje se boste počutili, saj boste premagovali stres ter krepili telo in duha.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×