fbpx
Domov Lepota & kozmetika Naravni dezodorant brez sode bikarbone za občutljivo kožo

Naravni dezodorant brez sode bikarbone za občutljivo kožo

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Naravni dezodoranti, katerih osnovna sestavina je soda bikarbona, so postali v zadnjih letih izjemno priljubljeni. To ni naključje, saj so lahko takšni dezodoranti zelo učinkoviti, njihova priprava pa je hitra, preprosta in poceni. Žal pa nekateri ljudje ne prenašajo najbolje stika kože s sodo bikarbono.

Posledica uporabe naravnih dezodorantov je tako lahko razdražena koža, zato nad njimi obupajo in se vrnejo h kupljenim dezodorantom. Ker je znano, da imajo lahko mnogi dezodoranti s polic drogerij negativen vpliv na zdravje, ta rešitev ni najboljša. Na srečo pa soda bikarbona ni obvezna sestavina domačih dezodorantov.

Učinkovit dezodorant v razpršilu, ki ne bo dražil vaše kože

Če tudi sami spadate med tiste, ki ne prenašajo najbolje dezodorantov na osnovi sode bikarbone, imamo za vas alternativno možnost. Pripravite si lahko prav tako izredno učinkovit dezodorant v tekoči obliki oziroma v razpršilu. Zanj potrebujete samo dve sestavini, poleg tega pa takšen dezodorant ne bo puščal madežev na oblačilih, saj se posuši zelo hitro. Prav madeži so namreč poleg draženja kože ena največjih slabosti dezodorantov s sodo bikarbono. Glavna sestavina dezodoranta, ki lahko uspešno nadomestite tiste s sodo bikarbono, je magnezijevo olje.

Naravni dezodorant z magnezijem

Ime je sicer nekoliko zavajajoče, saj ne gre za klasično olje. Dezodorant na osnovi magnezijevega olja je nežen do kože, zato ga lahko brez skrbi uporabite, tudi če je vaša koža nekoliko bolj občutljiva. Poleg tega pa se bo tako v telo vsrkalo še malce dodatnega magnezija, ki je izjemno pomemben mineral za vaše zdravje. Ob prvi uporabi dezodoranta se sicer lahko pojavi rahlo žgečkanje pod pazduho, ki pa ni nevarno, ampak gre za pogosto reakcijo pri tistih, ki jim primanjkuje magnezija.

Sestavine:

  • 100 mililitrov magnezijevega olja,
  • 15 kapljic eteričnega olja po izbiri.

Postopek priprave:

Priprava dezodoranta za občutljivo kožo je izjemno preprosta. Magnezijevo olje najprej prelijte v stekleničko z razpršilnikom. Če ste olje kupili v takšnem pakiranju, lahko ta korak seveda preskočite. Nato magnezijevemu olju dodajte še izbrano eterično olje, dobro pretresite – in vaš naravni dezodorant je pripravljen!

Magnezijevo olje lahko pripravite tudi sami, in sicer tako, da najprej zavrete 1 deciliter vode, ki jo nato prelijte po približno 75 gramih magnezijevega klorida. Dobro premešajte, da se magnezijev klorid povsem raztopi, in nato počakajte, da se mešanica ohladi, nato pa jo shranite v stekleničko. Tako pripravljeno olje je uporabno tudi do 6 mescev.

Dodaten nasvet za še boljšo učinkovitost dezodoranta

Verjetno veste, da je pomembno, da dezodorante vedno nanašate na umito in dobro osušeno kožo. Če pa želite še nekoliko izboljšati delovanje dezodoranta. vam svetujemo, da po tuširanju kožo pod pazduhami premažete z mešanico vode ter jabolčnega kisa (razmerje 4 : 1). Pustite, da se koža posuši, preden nanesete dezodorant. Jabolčni kis bo uničil morebiten preostanek bakterij, zato bo učinek vašega naravnega dezodoranta z magnezijevim oljem trajal še nekoliko dlje.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×