Domači pripravki iz magnezija, ki navlažijo in odpravijo bolečino

Predstavljamo vam recept za magnezijevo maslo za telo, ki bo navlažilo vašo kožo in obenem omililo bolečine v mišicah. Da bi ga pripravili, morate najprej pripraviti magnezijevo olje, ki pa ga lahko uporabljate tudi samostojno. Razpršite ga tja, kjer vas boljo mišice.

Kaj je magnezij?

Magnezij je eden najpomembnejših mineralov v telesu. Potrebuje ga vsaka celica v telesu. Vključen je v kar 300 presnovnih procesov. Njegovi učinki so:

  • ohranja zdrave kosti,
  • spodbuja zdravljenje vnetij in poškodb,
  • pomaga pri absorpciji vitamina D iz sonca,
  • spodbuja cirkulacijo,
  • zmanjša tveganje za sladkorno bolezen.

Večina ljudi z običajno dieto ne dobi zadostne količine magnezija. Ocenjujejo, da odrasli zaužijejo s povprečno prehrano le 66 % potrebne količine magnezija. Zanimivo in manj znano dejstvo je, da lahko pomanjkanje magnezija odpravimo tudi z lokalnim nanosom magnezija na kožo.

magnezijev sulfat

Lokalna uporaba magnezija je učinkovitejša kot oralna!

Ali ste vedeli, da je učinek magnezija boljši in hitrejši, če se absorbira skozi kožo? Če magnezij jemljemo oralno, mora, preden pride do celic, najprej skozi želodec in prebavila. Zaradi želodčne kisline in prebavnih encimov se njegova biorazpoložljivost močno zmanjša. Magnezij lahko deluje bolje in hitreje, če ga nanesemo lokalno – v telo se absorbira skoraj v trenutku.

Biorazpoložljivost neke snovi (ali njena biološka uporabnost) nam pove, koliko te snovi se po zaužitju absorbira v kri ter kako hitra je njena absorpcija. Ta podatek je pomemben zato, ker vsaka snov postane uporabna za celice šele, ko se absorbira v telesu.

Da bi izkoristili vse pozitivne učinke na zdravje, ki jih ima ta mineral, ga lahko uporabite lokalno s pomočjo doma narejenega magnezijevega masla ali magnezijevega olja.

magnezijeva krema

Domače magnezijevo maslo in olje

Namesto, da bi uporabljali kupljena sredstva za vlaženje kože, lahko maslo za telo pripravite kar sami. Magnezijevo maslo za telo vlaži kožo in pomirja mišice. Poleg tega deluje kot naravna zaščita pred soncem. Karitejevo maslo in avokadovo olje, ki sta sestavini masla, imata namreč sončni zaščitni faktor od 4 do 10.

Za izdelavo magnezijevega masla boste morali najprej izdelati magnezijevo olje. To olje lahko uporabljate tudi samostojno. Nalijete ga v stekleničko z razpršilko in ga razpršite tja, kjer vas bolijo mišice.

Študija dr. Normana Shealyja iz Ameriškega holističnega zdravniškega združenja (AHMA) je pokazala, da vsakodnevna lokalna uporaba magnezijevega olja močno poviša nivo magnezija v telesu, in sicer za kar 75 %!

Za magnezijevo olje potrebujete:

  • približno 7 gramov magnezijevega sulfata,
  • za 3 jedilne žlice vrele vode.

Priprava magnezijevega olja:

  1. V posodo zlijte vrelo vodo in magnezijev sulfat. Mešajte, dokler se magnezijev sulfat ne raztopi. S pripravo masla za telo nadaljujte, ko se mešanica ohladi.

Za magnezijevo maslo potrebujete:

  • 24 čajnih žličk magnezijevega olja,
  • 12 čajnih žličk avokadovega olja (lahko uporabite tudi sladko mandljevo olje ali neprečiščeno kokosovo olje),
  • 3 žlici emulgirajočega voska,
  • 3 žlice karitejevega masla.

Priprava magnezijevega masla za telo:

  1. Četrt manjšega lonca napolnite z vodo in jo zavrite.
  2. Zmanjšajte na lahno vrenje. Na lonec položite stekleno posodo (tisto, ki jo uporabljate tudi v pečici ali mikrovalovni pečici) ali posodo iz nerjavečega jekla – tako dobite dvojni kotel. Posoda naj se ne dotika vode.
  3. V stekleno posodo dajte vse sestavine za pripravo masla, razen magnezijevega olja, in pustite, da se skupaj stopijo. Stekleno posodo odstranite z vira toplote in pustite, da se ohladi na sobno temperaturo.
  4. S paličnim mešalnikom mešajte zmes in počasi dodajajte magnezijevo olje.
  5. Ko je zmes dobro zmešana, jo dajte za 15 minut v hladilnik. Po tem jo ponovno zmešajte s paličnim mešalnikom.

Magnezijevo maslo za telo je zdaj pripravljeno! Ta količina bo zadostovala za dva meseca. Za najboljše rezultate ga hranite v hladilniku.

DELI