Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaNarastek iz prosene kaše brez sladkorja

Narastek iz prosene kaše brez sladkorja

MORDA VAS ZANIMA

Starim Slovanom je proso pomenilo simbol rodovitnosti, zato je bila prosena kaša najpomembnejša obredna jed pri ženitovanjih. S proseno kašo imamo v mislih oluščeno zrnje prosa, ki je kuhano rahlo sladkastega okusa. Danes proseno kašo v kuhinji kar malo zanemarjamo, čeprav je zelo zdrava, priprava pa je enostavna.

- Oglas -

Proso vsebuje približno 11% beljakovin, podobno vsebnosti beljakovin ima tudi pšenica. Bogato je z vitamini skupine B, posebej z niacinom (B3), pirodoksinom (B6) in folno kislino (B9), pa tudi s kalcijem, železom, kalijem, magnezijem in cinkom. Proso ne vsebuje glutena, zato je primerno za pripravo vzhajanega kruha samo če ga pomešamo s pšenico. Iz prosene kaše pa lahko pripravimo tudi okusno sladico popolnoma brez sladkorja.

narastek iz prosene kaše

Potrebujemo (za 4 osebe):

  • Skodelico prosene kaše,
  • skodelico kokosove moke,
  • tretjino skodelice mletih mandljev,
  • 3 oziroma 4 naribana jabolka,
  • pest rozin,
  • žlico rožičeve moke,
  • pol žličke cimeta,
  • posušen strok vanilije,
  • ščepec posušenega ingverja,
  • 1 l mleka (riževega ali navadnega).

Narastek iz prosene kaše je izjemno lahko pripraviti, poleg tega je zdrav in primeren tudi za sladkanje med raznimi dietami. Posušen strok vanilje izdolbemo, jabolka operemo in naribamo (lahko jih olupimo ali pa ne), nato pa vse sestavine zmešamo v posodi in jih na srednjem ognju segrevamo do vretja, nato pa kuhamo na majhnem ognju približno 7 minut. Med kuhanjem mešamo, da se masa ne prilepi na dno lonca. Vse skupaj nato stresemo v pekač (lahko ga malo naoljimo s kokosovim maslom ali pa namesto tega uporabimo peki papir) in pečemo na 175 stopinjah približno 45 minut. Tako pripravljen narastek je prav tako dober svež, ko je še vroč, kot ohlajen.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×