Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.
Zdravje & prehranaNarastek iz kvinoje

Narastek iz kvinoje

MORDA VAS ZANIMA

Narastek iz kvinoje, brezglutenske superžitarice, ki so jo poznali že stari inki in se ponovno vse bolj uveljavlja v sodobni kuhinji.

- Oglas -

kvinojin narastekSestavine:

  • 1/2 l sojinega mleka
  • skodelico kvinoje
  • 2 naribani jabolki
  • žlico kokosovega masla
  • žličko prave vanilije v prahu
  • žlico medu
  • sklečko namočenih rozin
  • limonino lupinico bio limone
  • svežo, domačo skuto (150 g)
  • žlico probiotičnega jogurta
  • čajno žličko organske vanilije v prahu
  • žlico mletega kokosa
  • žlico zrobljenih lanenih semen
  • žličko narezanih mandljev
  • koščke črne čokolade za po vrhu (lahko izpustite ali nadomestite z žličko medu)

Priprava:

  1. V sojinem mleku skuhajte kvinojo.
  2. Ko se malo ohladi, ji primešajte vse ostale sestavine in zmes vlijte v pekač obložen s peki papirjem in na hitro zapecite.
  3. Zmešajte skuto, jogurt, vanilijo in lanena semena.
  4. Po vrhu nadrobite mandlje in posujte kokos ter vse skupaj prelijte z medom ali čokoladnimi koščki.

 

Prejšnji članekSajenje vrtnic v novembru
Naslednji članekMandljeva kaša

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×