fbpx
Domov Zdravje & prehrana Nad lakoto s pravilno in zdravo prehrano

Nad lakoto s pravilno in zdravo prehrano

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Ko se trudimo ohraniti linijo, nas velikokrat pri dieti ali sledenju zdravi prehrani ogrožajo napadi lakote, katere ne moremo nadzorovati. Ta živčen pojav nas napade na najmanj pričakovanih mestih, mi pa se zadovoljimo s tem, kar je pri roki – sladkarije, slani prigrizki, pekovski izdelki.

Lakota prehrana

Kaj narediti? Kdo je zaveznik sitosti?

Zelenjava, sveže sadje z lupino, oreščki, stročnice, oljna semena. Ko se lotite uživanja ogljikovih hidratov, naj ne bodo narejeni iz enostavnih sladkorjev, temveč iz pirine, ajdove, polnozrnate moke. Uporabljajte tudi kamut, proso, kvinojo ali rjavi riž. Med obroki morate piti veliko vode, da vam napolni želodček.

Zajtrk prebudi telo in pospeši metabolizem, če je zdrav in če pomaga pri razstrupljanju. Pojejte jogurt, rastlinsko mleko z žitaricami, sadje, oreščke. Če boste imeli bolj poln urnik v dopoldanskih dnevih, si privoščite pečena jajčka in kos polnozrnatega kruha ali prepečenca. Zraven spijte sok iz sveže ožetih pomaranč.

Da ostanete siti dlje časa, si za kosilo privoščite popoln in poln obrok. Vanj vnesite vrtnine, proteine in zdrave hidrate. Vrtnine naj bodo čim manj pokuhane oziroma pečene, proteine pripravite na žaru ali kuhano ali pečeno, vsekakor pa ne cvrite. Posezite po belem mesu, ribah, lignjih, tofuju ali stročnicah. Kot smo omenili že zgoraj, naj ne bodo hidrati iz bele moke.

Kaj pa malica? Vedno imejte pri sebi mali paketek mandljev, suhega sadja, jogurt ali kos sadja. Če vam resnično paše nekaj sladkega, posezite po temni čokoladi.

Za prehranjevanje si vzemite čas

Dobro prežvečite hrano, čutite okus in uživajte v njej. Ali veste, da šele pet minut po tem, ko je želodec poln, začutimo sitost? Če boste jedli počasi, boste bolj intenzivno čutili, kako se vam polni želodček in tako boste pojedli manj.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×