Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaNad lakoto s pravilno in zdravo prehrano

Nad lakoto s pravilno in zdravo prehrano

MORDA VAS ZANIMA

Ko se trudimo ohraniti linijo, nas velikokrat pri dieti ali sledenju zdravi prehrani ogrožajo napadi lakote, katere ne moremo nadzorovati. Ta živčen pojav nas napade na najmanj pričakovanih mestih, mi pa se zadovoljimo s tem, kar je pri roki – sladkarije, slani prigrizki, pekovski izdelki.

- Oglas -

Lakota prehrana

Kaj narediti? Kdo je zaveznik sitosti?

Zelenjava, sveže sadje z lupino, oreščki, stročnice, oljna semena. Ko se lotite uživanja ogljikovih hidratov, naj ne bodo narejeni iz enostavnih sladkorjev, temveč iz pirine, ajdove, polnozrnate moke. Uporabljajte tudi kamut, proso, kvinojo ali rjavi riž. Med obroki morate piti veliko vode, da vam napolni želodček.

Zajtrk prebudi telo in pospeši metabolizem, če je zdrav in če pomaga pri razstrupljanju. Pojejte jogurt, rastlinsko mleko z žitaricami, sadje, oreščke. Če boste imeli bolj poln urnik v dopoldanskih dnevih, si privoščite pečena jajčka in kos polnozrnatega kruha ali prepečenca. Zraven spijte sok iz sveže ožetih pomaranč.

Da ostanete siti dlje časa, si za kosilo privoščite popoln in poln obrok. Vanj vnesite vrtnine, proteine in zdrave hidrate. Vrtnine naj bodo čim manj pokuhane oziroma pečene, proteine pripravite na žaru ali kuhano ali pečeno, vsekakor pa ne cvrite. Posezite po belem mesu, ribah, lignjih, tofuju ali stročnicah. Kot smo omenili že zgoraj, naj ne bodo hidrati iz bele moke.

- Oglas -

Kaj pa malica? Vedno imejte pri sebi mali paketek mandljev, suhega sadja, jogurt ali kos sadja. Če vam resnično paše nekaj sladkega, posezite po temni čokoladi.

Za prehranjevanje si vzemite čas

Dobro prežvečite hrano, čutite okus in uživajte v njej. Ali veste, da šele pet minut po tem, ko je želodec poln, začutimo sitost? Če boste jedli počasi, boste bolj intenzivno čutili, kako se vam polni želodček in tako boste pojedli manj.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×