Kruhki z manj ogljikovimi hidrati (LCHF kruh)

    Prehrana z manj ogljikovimi hidrati, več maščobami in beljakovinami ter seveda veliko zelenjave ruši temelje uveljavljene prehranske piramide. Prehrana s kratico LCHF (low carb, high fat: malo ogljikovih hidratov, veliko maščobe) kjer se skoraj čisto odpovemo sladkorju, tudi tistemu iz sadja, dovoljeno je namreč le jagodičevje, mnogim uravna raven sladkorja v krvi in jim pomaga pri izgubi teže. V prid načinu prehranjevanja govori mnogo raziskav.

    Danes vam predstavljamo recept za kruh, ki si ga na »LCHF« način prehranjevanja lahko privoščite.

    Kruh z manj ogljikovimi hidrati

    Kaj potrebujemo?

    • ¾ skodelice (200 ml) kokosove moke,
    • 2 žlici indijskega trpotca,
    • ½ žličke pecilnega praška,
    • žličko soli,
    • 100 ml kokosovega olja,
    • 2 skodelici (500 ml) vrele vode,
    • kokosovo olje (na katerem boste v ponvi kruhke spekli),
    • česnovo maslo (v 100 g masla stisnemo 2 stroka česna in zmešamo).

    Suhe sestavine zmešamo v skledi, dodamo olje in vodo ter dobro premešamo. Približno 5 minut pustimo maso počivati, kar jo bo naredilo ravno pravšnjo, v nasprotnem primeru pa dodamo še malo indijskega trpotca. Mase se lahko med seboj razlikujejo, vse je odvisno od kvalitete sestavin, ki jih uporabljamo.

    Tako pripravljeno maso razdelimo na 8 delov, oblikujemo v kroglice, ki jih sploščimo in spečemo kar v ponvi. Ko so kruhki pečeni, jih lahko damo v pečico na 70 stopinj, da ostanejo topli, medtem ko jih jemo. Na tople kruhke namažemo česnovo maslo in že imamo slastne česnove kruhke z manj ogljikovimi hidrati. Dober tek!

    Povejte svoje mnenje - kometirajte