Eko poroka: 5 nasvetov za okolju prijaznejše poročno slavje

Poroke so namreč pogosto zelo obremenjujoče za okolje. Vendar pa lahko na srečo organizirate prečudovito »eko poroko«.

Je pridobivanje kilogramov po menopavzi zares neizbežno?

Pogosto slišimo, da je menopavza skorajda neizbežno povezana s pridobivanjem kilogramov.

5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.
Zdravje & prehranaKje vse na vas preži skrita sol?

Kje vse na vas preži skrita sol?

MORDA VAS ZANIMA

Preveč soli v vaši prehrani povzroča srčno-žilne bolezni. Kje je skrita sol?

V povprečju zaužijemo skoraj desetkrat več soli, kot je priporočeno

- Oglas -

Prevelika količina zaužite soli zvišuje krvi tlak, ki je nevaren dejavnik tveganja za nastanek kapi, srčnega infarkta in popuščanja srca, za razvoj ateroskleroze in bolezni ledvic. Priporočeno dnevno količino soli zaužijemo že s samo hrano, zato je dosoljevanje odveč. Na dan velika večina ljudi zaužije skoraj desetkrat več soli, kot je priporočeno – štirje grami. Nekateri so na sol bolj občutljivi kot drugi. Pomembno je, da znate prepoznati hrano, ki v sebi zelo verjetno skriva velike količine soli.

Kje je skrita sol

Juhe

Juhe posebej prijajo v tem času leta, saj nas pošteno ogrejejo. A bodite pozorni na to, koliko soli uporabite pri pripravi. Če ste juho že solili, je nikar ne dosoljujte še, ko je na krožniku. Še posebej previdni bodite pri juhah iz vrečke, saj lahko skodelica takšne juhe vsebuje skoraj polovico priporočljive dnevne količine soli. Če nimate druge izbire kot pojesti juho iz konzerve ali vrečke, poglejte, ali lahko v trgovini najdete kakšno, ki vsebuje manj soli. Najbolje pa je, da si pripravite kakšno zdravo juhico, recepte boste našli tudi na naši spletni strani.

Kruh

Če kruha ne pečete doma, obstaja velika verjetnost, da vsebuje velike količine soli. Podobno je s pecivom in štručkami. Nekatere lahko vsebujejo tudi dodatke, na primer šunko in sir, ki v sebi nosita dodatno količino soli.

Kosmiči

- Oglas -

Si zjutraj privoščite kosmiče v prepričanju, da so zelo zdravi? Če ste kosmiče kupili, preverite, koliko soli vsebujejo. Poleg soli industrijsko pridelani kosmiči običajno vsebujejo veliko sladkorja. Raje si naredite svojo, bolj zdravo mešanico kosmičev, v katero lahko vključite lan, ovsene in ječmenove kosmiče, suho ali sveže sadje, lešnike ali orehe.

Omake

Omake se vam običajno že zdijo slane, a vseeno morda ne veste, da lahko že ena žlička omake v restavracijah vsebuje skoraj 20 odstotkov priporočene dnevne količine soli. Pozorni bodite tudi na omake iz vrečk, in omake, ki jih kupite že pripravljene, najbolj priljubljen je kečap. Omake si raje pripravite sami in uporabite suhe ali sveže začimbe.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×