Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaKateri hrani se je dobro izogniti zvečer?

Kateri hrani se je dobro izogniti zvečer?

MORDA VAS ZANIMA

Čeprav je zajtrk najpomembnejši obrok dneva, saj je tisti, iz katerega črpamo vse energije, potrebne za izvedbo dnevnih aktivnosti (delo, družina, šport, prosti čas, itd.), je večerjo precej težje sestaviti. Prava izbira hrane je zares pomembna, da nas bo ponesla v sladek spanec in se bomo tako dobro spočili.

- Oglas -

Kateri hrani se je dobro izogniti zvečer

  1. Čokolada, je “živcev” hrana, saj stimulira živčni sistem. Da nam občutek evforičnega razburjenja in deluje proti utrujenosti. To sta dva učinka, ki močno negativno vplivata na spanec!
  2. Rdeče meso je še nekaj, čemur se bomo izognili zvečer. V tej vrsti mesa je aminokislina, tirozin, ki deluje kot duševni stimulans in moti običajni spalni cikel. Za večerjo raje uživajte beljakovine, ki izhajajo iz stročnic, belega mesa (kot piščanec, puran in zajec) in rib.
  3. Sladkorje, kot so fruktoza, saharoza in laktoza, črtajte s programa večerij.  Vsebujejo visok glikemični indeks (v telo se shrani kot rezerva), poleg tega pa imajo veliko kalorij.
  4. Mandlji, orehi, lešniki in pistacije so živila, ki lahko pospešijo vaš metabolizem, zaradi česar je njihova uporaba pogosto povezana z dieto. Žal pa jih je nespametno uživati zvečer zaradi stimulativnih učinkov.
  5. Izognite se kruhu, pizzi in ostalim kvašenim izdelkom. Kvas v teh živilih lahko poškoduje črevesno bakterijsko floro, lahko pride do oteklosti trebuha.
  6. Alkohol ima negativen vpliv na naravo spanja. Čeprav se sprva zdi, da ima ravno nasproten učinek, povzroči namreč zaspanost, a v resnici je odgovoren za nedoseganje REM stanja. Torej, če želite miren spanec, ne posegajte po alkoholu najmanj dve uri pred spanjem.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×