Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaKatera hrana je najboljša za zajtrk? (2. del)

Katera hrana je najboljša za zajtrk? (2. del)

MORDA VAS ZANIMA

Preglejmo še drugi sklop živil, ki nas bodo zjutraj napolnila z energijo in pripravila na dnevne napore.

- Oglas -

zajtrk

Laneno seme

Dodajte laneno seme v svoj smoothie ali skodelico kosmičev in vaš zajtrk bo postal zlata jama omega-3 maščobnih kislin. Samo dve žlici lanenega semena vsebujeta več kot 100 % priporočenega dnevnega vnosa srcu in ožilju prijaznih maščob. To seme, katerea okus spominja na oreščke, vsebuje tudi veliko vlaknin in lignin – to je antioksidant, ki dokazano deluje proti raku na dojki. Uporabljajte mleto ali drobljeno laneno seme, saj celih semen telo ne presnovi in se iz njega izločijo.

Borovnice

To supersadje lahko jeste sveže ali zmrznjeno: v obeh primerih boste v telo vnesli ogromno zdravilnih snovi, med katerimi je tudi kopica antioksidantov. Študije so pokazale, da uživanje borovnic spodbuja delovanje možganov (izboljšuje spomin), motoričnih fukncij, uravnava krvni pritisk in metabolizem. Če se sadju izogibate zaradi sladkorja, je tukaj dobra novica – borovnice imajo manj kalorij kot večina drugega sadja, zato jih lahko brez slabe vesti vmešate v jogurt ali med kosmiče. Najbolj zdrave od vseh so divje borovnice, ki vsebujejo tudi največ antiocianinov, izjemno močnih antioksidantov.

Jajca

Jajca se v zadnjih letih vračajo na naše krožnike. Zdravniki so jih pred časom odsvetovali, ljudje pa so se jim bolj kot ne izogibali, saj imajo veliko holesterola (en rumenjak ima 60 % dnevno priporočenega vnosa). Zakaj so jajca kar neankrat postala priljubljena? Raziskave so pokazale, da ima holesterol v hrani manjši vpliv na holeseterol v krvi, kot se je sprva domnevalio. Jajca so vse bolj cenjena tudi zaradi vsebnosti beljakovin in vitamina D.

Kivi

- Oglas -

Ta majhen puhast sadež vsebuje približno 65 miligramov vitamina C – skoraj toliko kot pomaranča, ki slovi po tem vitaminu. Kivi je bogat tudi s kalijem in bakrom ter vsebuje več vlaknin kot jih ima banana. Zaradi vsebnosti vlaknin je ta sadež odličen spodbujevalec prebave in dokazano lajša simptome (npr. zaprtje) sindroma razdražvljivega črevesja. Kivi je malenkost kisel: če mu želite dodati slad, ga v smoothiju pomešajte z banano ali jagodami ali ga dodajte sadni solati.

Brusnični sok

Sok brusnic pomaga pri zaviranju rasti bakterij in zelo dobro pomaga pri infekcijah urinarnega trakta. Poleg tega skrbi za zdravje srca in ožilja. Nekatere študije so pokazale, da izboljšuje učinkovitost določenih zdravil za zdravljenje raka na jajčnikih. Vendar pa s količino brusničnega soka ne pretiravajte: njegova visoka kislost lahko včasih namreč povzroči težave z mehurjem.

Preberite si tudi prvi del živil za zajtrk tukaj >>

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×