Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.
Zdravje & prehranaKatera hrana je najboljša za zajtrk? (1. del)

Katera hrana je najboljša za zajtrk? (1. del)

MORDA VAS ZANIMA

Zajtrk je izjemno pomemben obrok, ki ga ne smemo izpustiti. Če ne zajtrkujemo, obstaja velika možnost, da se bomo kasneje v dnevu po nepotrebnem prenajedali. Nutricionisti pravijo, da je skrivnost zdravega zajtrka v kombinaciji dobrih ogljikovih hidratov, vlaknin in beljakovin. Katera hrana nam bo dala največ energije in poskrbela za najdlje trajajoč občutek sitosti? Predstavljamo vam prvih pet živil, ki so kot naročena za zdrav začetek dneva.

- Oglas -

Zajtrk

Ovsena kaša

Ovsena kaša je vse bolj priljubljeno živilo za popoln zajtrk, saj vsebuje vlaknine beta glukan, ki pripomorejo k zmanjševanju slabega holesterola v krvi. Tak učinek imajo tudi ovseni otrobi, za katere je celo dokazano, da so enako učinkoviti kot zdravila za zniževanje holesterola. Ovsena kaša vsebuje tudi ogromno omega-3 maščobnih kislin, folatov in kalija. Največ vlaknin ima ovsena kaša s prepolovljenimi zrni (ang. steel-cut). Izberite tako brez dodanega sladkorja. Skuhali jo boste v 15 minutah, sladkate pa jo lahko z nekaj mleka in medom ali dodanim sadjem in nekaj oreščki.

Grški jogurt

Ta kremast jogurt z značilnim ostrim okusom je poln kalcija in beljakovin – vsebuje jih skoraj dvakrat več kot navadni jogurt. Grški jogurt odlično poskrbi za to, da po zajtrku ne boste tako kmalu lačni. Priporočamo vam navaden grški jogurt brez sladkih dodatkov. Sladkate ga lahko s sadjem po svoji izbiri.

Pšenični kalčki

Samo dve žlici pšeničnih kalčkov vas bosta oskrbeli s kar 15 % dnevno priporočenega vnosa vitamina E, ki nam ga v prehrani običajno primanjkuje. Pšenične kalčke lahko z lahkoto vpeljete v zajtrk: posipajte jih po žitu, vmešajte v navadni jogurt ali v svoj najljubši smoothie.

Grenivka

- Oglas -

Če želite zdrav zajtrk, s katerim bi obenem pokurili še kakšno kalorijo, je prava izbira za vas grenivka. Študije kažejo, da uživanje grenivke pred obroki pripomore k hitrejšemu izgorevanju maščob, saj pozitivno vpliva na nivo krvnega sladkorja. Poleg tega je grenivka zelo nasitna, dobra za hidracijo in polna antioksidantov, ki krepijo imunski sistem. Za lepo zaokrožen zajtrk jo uživajte ob beljakovinah – jajcu ali navadnem jogurtu. Vendar pozor: če jemljete katera koli zdravila, se pred uživanje grenivke ali njenega soka prej posvetujte z zdravnikom, saj lahko pride do interakcije in stranskih učinkov.

Banana

Banana je polna dobrih ogljikovih hidratov, ki so glavni krivec za to, da se še dolgo po zajtrku počutimo polno in sito. Vsebuje ravno pravšnjo dozo kalija, ki uravnava krvni tlak, zato je zelo primerna za ljudi s hipertenzijo. Narezano lahko kot sladilo dodate žitaricam ali ovseni kaši.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×