Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.
Osebna rastKako postoriti več, ne da bi izgoreli: 6 koristnih nasvetov

Kako postoriti več, ne da bi izgoreli: 6 koristnih nasvetov

MORDA VAS ZANIMA

Več vloženega časa in energije ne pomeni nujno boljšega rezultata. Če ste na koncu dneva pogosto popolnoma izčrpani, je pametno, da razmislite, kako trošite svojo energijo. Učinkovitejše spopadanje z obveznostmi vam lahko prihrani ogromno časa. Seveda to ni vedno mogoče, vendar lahko zagotovo najdete nekaj področij, ki jih lahko optimizirate. Če ne veste, kje začeti, vam predlagamo, da se lotite spodnjih predlogov …

1. Združujte podobna opravila

- Oglas -

Z nenehnim preklapljanjem med različnimi opravili lahko izgubite ogromno dragocenega časa. Običajno namreč potrebujemo nekaj časa, da se »ogrejemo« in da se lahko resnično osredotočimo na nalogo, ki je pred nami. Z združevanjem podobnih opravil v večje sklope boste zagotovo prihranili precej časa in energije. Ta princip lahko uporabite na različnih področjih – od gospodinjskih opravil do dela v službi in različnih opravkov. Na svojem urniku rezervirajte časovne bloke, ki bodo namenjeni izključno vnaprej določenim nalogam in ko bo moralo vse drugo počakati. Če ne boste nenehno prekinjali svojega dela zaradi manjših, nepovezanih nalog, boste zagotovo precej bolj zbrani in učinkovitejši. Posledično pa boste porabili manj časa, kot bi ga, če bi bilo delo bolj razpršeno.

2. Dan začnite umirjeni

Premišljeno zasnovana jutranja rutina »po meri« dela čudeže. Če boste dan začeli umirjeno in si zjutraj vzeli nekaj časa zase, boste precej bolj umirjeni tudi čez dan. Posledično boste bolj zbrani, zato boste bolj izrabili čas, ki vam je na voljo. Dobro je sicer, da pustite nekaj prostora za nepredvidene dogodke, vendar poskušajte začrtati vsaj osnovne obrise svoje idealne jutranje rutine. Pomembno je, da je jutranja rutina sestavljena iz aktivnosti, ki imajo resnično pozitiven vpliv na vas. Najverjetneje bo potrebnega nekaj eksperimentiranja, toda sčasoma boste zagotovo odkrili idealno kombinacijo. 

3. Urejen prostor – urejene misli

Urejen, smiselno organiziran prostor lahko poskrbi za precejšnjo razbremenitev. Ne le posredno, v obliki pozitivnega vpliva na vaše počutje, ampak je urejenost prostorov pomembna tudi zato, da ne zapravljate časa z iskanjem predmetov, ki jih nujno potrebujete. Čas, ki ga boste vložili v organizacijo svojega doma ali delovne mize v službi, se vam bo zagotovo bogato povrnil.

4. Naj vam ne bo škoda časa za skrb zase

Dejavnosti, kot so sproščujoča kopel, prijetna masaža, globinska nega kože, priprava in uživanje zdravih jedi, branje zanimive knjige, obisk savne, sprehod v naravi ali meditacija, bi bilo nesmiselno dojemati kot »zapravljanje časa«. Zanje si je smiselno vzeti čas tudi takrat, ko ste zelo zaposleni – oziroma je to takrat še posebej pomembno. Čeprav se zdi, da ste izgubili nekaj dragocenega časa, se vložek hitro povrne. Po zaslugi tovrstnih dejavnosti smo namreč običajno precej produktivnejši.

5. Obroke načrtujte vnaprej

- Oglas -

Ne zapravljajte časa z vsakodnevnim razmišljanjem o tem, kaj jesti oziroma skuhati. Jedilnik pripravljajte vnaprej – vsaj za en teden, lahko pa tudi za ves mesec. Na podlagi tega jedilnika pa nato sestavite nakupovalni seznam. Za ukvarjanje s hrano boste tako porabili precej manj časa – med drugim tudi zato, ker ne bo potrebno tako pogosto obiskovanje trgovine. Seveda pa lahko jedilniki pomagajo tudi pri zmanjšanju stroškov, saj bo količina zavržene hrane tako precej manjša. Če želite, lahko naredite še korak dlje in tedenske obroke vsaj deloma pripravite vnaprej.

6. Ne prevzemajte celotnega bremena nase

Razmislite, katere so tiste naloge, ki jih zlahka prepustite drugim. Izgorelost je pogosto posledica prepričanja, da morate za vse poskrbeti sami, čeprav to običajno ne drži. Če imate na primer otroke, je smiselno, da tudi oni postopoma prevzamejo del nalog, povezanih z gospodinjstvom. Seveda pa je pomembno, da so naloge prilagojene njihovi starosti. 

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×