fbpx
Domov Zdravje & prehrana Kako ohraniti zelenjavo svežo dalj časa?

Kako ohraniti zelenjavo svežo dalj časa?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Da bi ostali vitalni jejte veliko zelenjave, hkrati pa se držite nasljednih nasvetov, da boste vedno imeli pri roki svežo zelenjavo.

V trgovini

  • Zelenjavo prijemajte z vrečko. Vrečko enastavno obrnite, primite zelenjavo z njo, nato pa jo ponovno obrnite z zelenjavo v njej. Tako je vse skupaj hitreje, hkrati pa boste lahko na čist in suh način vzeli zelenjavo, ki jo želite.
  • Zelenjava v vrečkah. Kupite tisto zelenjavo, ki že na prvi pogled izgleda bolj sveža.

Ko pridete domov

  • Vzemite si čas, da odstranite vrečke, v katere ste tesno zavili zelenjavo. Tako boste preprečili poškodbe in prehitro staranje.
  • Vredno morate zelenjavo dobro sprati in z nje nato otresti odvečno vodo, ter jo nato obrisati v svežo bombažno krpo. S tem boste podaljšali življensko dobo zelenjave, saj bo dalj časa ostala sveža.
  • Če ste kupili celo glavo solate, le-tej odrežite pecelj in umijte liste ter jih obrišite z suho krpo. Tako boste ohranili bogat okus in svežino solate dalj časa.
  • Da pa bi podaljšali življensko dobo zelenjave na sploh, pa dodajte suho papirnato brisačo v vrečko, saj bo ta absorbirala odvečno vlago.
- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×