Najboljša leta? Med 30. in 34. letom starosti!

Mnenja o tem, katera so najboljša leta človekovega življenja, so seveda zelo subjektivna.

Ali lažnim novicam nasedajo samo starejši ljudje?

Prepričanje, da lažnim novicam nasedajo predvsem starejši ljudje, je zelo razširjeno. Ali gre pri tem za upravičeno stališče ali zgolj za predsodek?

Aktivno poslušanje – osnova uspešne komunikacije

Čeprav se vam morda zdi, da poslušate sogovornika, so standardi za aktivno poslušanje, ki je osnova uspešne komunikacije, precej visoki.

Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.
Zdravje & prehranaKako do boljšega spanca?

Kako do boljšega spanca?

MORDA VAS ZANIMA

Če ste ena izmed tistih oseb, ki se čez noč ne naspijo dovolj, potem je čas, da spremenite navade.

- Oglas -


Dobro je začeti s temi tremi preprostimi nasveti:

  • spalnica naj bo bolj mrzla kot ostale sobe
  • glejte televizijo, delajte ali berite kjerkoli drugje kot pa v spalnici
  • ne najejte se preveč pred spanjem.

Če po vsem tem še vedno niste dovolj naspani, potem poskusite z naslednjimi nasveti:

  • izpostavite se dnevni svetlobi za vsaj 30min na dan
  • ne pijte kofeina po 16. uri
  • če imate namen zvečer piti, se omejite le na en kozarec alkohola,
  • telovadite tekom dneva in ne pred spanjem
  • izogibajte se knjig in televizijskega programa, ki bi vas vznemiril.

Še vedno ne dobite dovolj spanca?

  • pojdite spat in se zbudite ob isti uri vsak dan
  • ko ne morete spati vsanite s postelje in počnite kaj drugega.

Premislite, ali dejansko potrebujete osem ur spanca. Ta čas se namreč spreminja z leti – veliko spanca potrebujejo namreč odraščajoči, dvajset in tridesetletniki pa malo manj, še manj pa ga potrebujete v menopavzi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×