Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Lepota & kozmetikaKaj vaše telo potrebuje za čudovite lase in nohte?

Kaj vaše telo potrebuje za čudovite lase in nohte?

MORDA VAS ZANIMA

Močni, zdravi, sijoči lasje in nohti niso zaželeni le zaradi videza, ampak so tudi odraz zdravja. Za zdravje las in nohtov morate telesu zagotoviti ustrezna hranila. Če imate šibke lase ali nohte, preverite, z vnosom katerih hranil lahko poskrbite, da bodo zopet zasijali.

- Oglas -

1. Beljakovine

Poglavitna sestavina nohtov in las je keratin, beljakovina, ki poskrbi za trdnost vaših nohtov in las. Za proizvodnjo keratina vaše telo potrebuje amino kisline, ki jih v telo vnesete z zadostno količino beljakovin. Dobri viri so  belo  meso, vegetarijanci pa naj posežejo po oreščkih, soji, stročnicah in polnozrnatih žitaricah.

2. Cink

Cink je izjemno pomemben pri procesu obnove celic, zato lasje in nohti, ki se obnavljajo izjemno hitro, nenehno potrebujejo cink, da se lahko izgradijo močne celice. Pomanjkanje cinka se lahko kaže na več načinov, a najbolj opazni so počasna rast nohtov, cepljenje in razbarvanje nohtov. Dober vir cinka je morska hrana, predvsem ostrige ga vsebujejo veliko.  Če niste ljubitelj morske hrane, lahko cink v telo vnesete tudi z rdečim mesom in s polnozrnatimi žitaricami.

3. Kalcij

Kalcij je pomemben za  močne kosti in zobe pa tudi za močne nohte in lase. Če vam primanjkuje kalcija, boste morali poleg kalcija uživati še druge vitamine, da se bo kalcij pravilno vsrkal.  Najbolj učinkoviti viri kalcija so mlečni produkti, temno listnata zelenjava in oreščki.

4. Magnezij

- Oglas -

Ko so za vami dolga stresna obdobja, lahko posledice opazite na vaših nohtih in laseh.  Takrat vam lahko primanjkuje magnezija, ki je znan tudi kot proti stresni mineral, pripomogel pa bo tudi k obnovi vaših las in nohtov. Magnezij vsebujejo bučna semena in celo temna čokolada.

5. Omega -3 maščobne kisline

Nikar ne pozabite na zadosten vir omega 3 maščobnih kislih, ki pripomorejo k bolj mehki koži, močnim lasem in sijočim nohtom. Omega tri maščobe  med drugim vsebujejo losos, tuna, sardine, orehi in semena chia.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×