Oči – to nam lahko povedo o našem zdravju

Oči lahko razkrijejo ogromno o našem zdravju. Z napredkom sodobne tehnologije so se tako odprle zanimive možnosti neinvazivnih diagnostičnih metod.

Poletni horoskop 2022

Kaj si lahko obetate od tokratnega poletja? Vam bodo zvezde naklonjene ali se morate pripraviti na specifične izzive? Odgovori vas čakajo v poletnem horoskopu 2022 …

Eko poroka: 5 nasvetov za okolju prijaznejše poročno slavje

Poroke so namreč pogosto zelo obremenjujoče za okolje. Vendar pa lahko na srečo organizirate prečudovito »eko poroko«.

Je pridobivanje kilogramov po menopavzi zares neizbežno?

Pogosto slišimo, da je menopavza skorajda neizbežno povezana s pridobivanjem kilogramov.

5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.
Lepota & kozmetikaKaj jesti, da bo vaša koža to poletje zdrava in sijoča?

Kaj jesti, da bo vaša koža to poletje zdrava in sijoča?

MORDA VAS ZANIMA

Če imate probleme s kožo, vendar pa si želite, da bi bila do poletja, ko boste po plaži parodirali v kopalkah, zdrava in sijoča, preverite, katero hrano morate jesti in zakaj.

- Oglas -

Hrana za lepšo kožo

Karotenoidi za zdrav sijaj

Oranžno sadje in zelenjava imata svojo barvo zaradi vsebnosti fitohranil, ki jim pravimo karotenoidi. Raziskave so pokazale, da če s karotenoidi bogata živila uživamo redno, to napravi našo kožo svetlejšo in bolj sijočo. Za sijočo kožo torej jejte korenje, hokaido buče, paradižnik in mango.

Vitamin C za kolagen

Vitamin C igra ključno vlogo pri tvorbi kolagena, raziskave pa so pokazale tudi, da upočasni staranje kože in hiperpigmentacijo. Na svoj dnevni jedilnik uvrstite kivi, pomaranče, jagode in grenivke.

Zdrave maščobe za dovolj vlažno kožo

Zdrave maščobe so zelo pomembne pri ohranjanju dovolj vlažne kože, ki je posledično tudi bolj elastična. Jejte avokado, oljčno olje, lososa in sardine.

Napitki za hidracijo

- Oglas -

Voda je ključnega pomena za vse, ki bi radi imeli zdravo kožo. Ljudje sodeč po raziskavah pijemo premalo vode, to pa se potem odraža na mnogih življenjsko pomembnih procesih, ki se dogajajo v telesu. Poleg navadne vode pijte še zeleni čaj in sveže naravne sokove.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×