Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.
Zdravje & prehranaKaj dati v jutranji smoothie?

Kaj dati v jutranji smoothie?

MORDA VAS ZANIMA

Za zdrav začetek dneva si privoščite smoothie, ki vas bo prebudil in napolnil z energijo. Predstavljamo vam nekaj predlogov sestavin, ki jih mora vsebovati vaš prvi jutranji smoothie-obrok.

- Oglas -

Jutranji smoothie

Jagode in jogurt

Jagode so polne hranilnih snovi. Poleg tega so nizkokalorične in imajo veliko kalija in vitamina C. Jagodičevje nasploh vsebuje veliko balastnih snovi, ki poskrbijo za to, da boste siti še dolgo po zajtrku. V mešalnik dodajte še nekaj navadnega jogurta.

Paradižnik, korenček, zelena

Paradižnik zelo pozitivno vpliva na zdravje. Me drugim zmanjšuje tveganje za nastanek srčno-žilnih bolezni in preprečuje nastajanje krvnih strdkov. Paradižnik razrežite na četrtine in mu v mešalniku dodajte še nekaj paradižnikovega soka. Po želji dodajte narezan korenček in zeleno. Začinite z malo soli in mletega popra. K temu smoothiju se bo dobro podalo tudi malo limoninega soka.

Laneno seme

Laneno seme je polno balastnih snovi, ki povečujejo občutek sitosti. Ker vsebuje tudi lignin, je še posebej priporočljiv za ženske, saj pomaga preprečevati nastanek raka na dojki. Ker vsebuje magnezij, pomaga zniževati nivo sladkorja v krvi. Omega-3 maščobne kisline v njem delujejo protivnetno in zmanjšujejo povečano vsebnost trigliceridov v krvi. Zmleto laneno seme dodajte svojemu najljubšemu jutranjemu smoothiju.

Mango in banana

- Oglas -

Ta kot ostala oranžno-rumena zelenjava je tudi mango bogat z beta-karotenom (poleg tega vsebuje še ogromno drugih antioksidantov). Tudi mango bo zaradi visoke vsebnosti vlaknin poskrbel za občutek sitosti in polnega želodca, zaradi česar ne boste tako kmalu lačni. Mangu se v smoothiju dobro poda banana.

Borovnice in pomaranča

Tako borovnice kot svež pomarančni sok vsebujeta ogromno vitamina C, antioksidantov in vlaknin. Iztisnite svež pomarančni sok, ki vsbeuje več vlaknin in flavonidov kot embaliran.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×