Preprosti načini za izboljšanje prebave

    Gotovo dobro poznate občutek teže v želodcu, ki se ga le težko znebite. Za urejeno prebavo ni pomembna je primerna prehrana, temveč tudi nekaj preostalih navad, ki se jih velja držati.

    Ne izpustite zajtrka

    Ne pravijo zaman, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva. Če pa vanj vključite še kakšen probiotični jogurt, imate več možnosti, da vam želodec ne bo nagajal. Pazite pa tudi, da jeste počasi, hrano pa temeljito prežvečite. Če vsakič s krožnika pospravite prav vse, trebuh pa vam ob tem kar raste in raste, se zamislite. Ni treba, da krožnik izpraznite, ampak svoje obroke raje zmanjšajte, v želodcu pa pustite še malce praznega prostora.

    Predelana hrana ni najboljša prijateljica prebavnega sistema. Raje posezite po živilih, ki so zrasla na domačem vrtu ali njivi bližnjega kmeta, trudite pa se zaužiti čim manj predelane hrane, za katero niti ne veste, kaj vse vsebuje. Zaužijte tudi manj glutena in sladkorja, prebava vam bo hvaležna.

    Zdrava prebava je pomembna

    Večerja naj bo zgodnja

    Zakaj ne bi kosila kdaj pa kdaj zaužili kar v naravi? Poiščite zeleno površino, sezujte nogavice in uživajte v zvokih narave. Obenem pa si privoščite zdrav in lahek obrok, s katerim boste dnevu dodali nekaj novega in zanimivega. Vsak dan pa poskrbite tudi za večerjo. A ta naj ne bo pozna, temveč zadnji obrok pojejte na primer ob šesti uri popoldne. Lažje boste zaspali in želodec bo do takrat svoje že skorajda opravil svoje, zato vam ne bo več nagajal.

    Pijača

    Namesto umetnih sokov raje pijte vodo, ki je naravna in dostopna vsepovsod. Pa še telesu ugaja. Velik sovražnik človeškega telesa je tudi alkohol. Velik delež smrti je povezan prav z uživanjem alkohola, zato velja dobro premisliti, koliko ga konča v vašem želodcu. Prebavi pa po drugi strani zelo ugaja metin čaj, ki bo želodec pomiril.

    PREBERITE TUDI:  Kvercetin – okrepitev imunskega sistema in preprečevanje okužb

    Gibanje na svežem zraku

    Ne le prehrana, pomembno je tudi gibanje. Prebavi sedenje in mirovanje ne ugajata najbolj, zato pojdite v trgovino peš ali s kolesom, če je to mogoče, sprehajajte se, namesto dvigala uporabljajte stopnice … Priložnosti za vsakodnevno gibanje je več kot dovolj, le videti jih morate. Pri tem pa ni potrebno, da se vsakič preznojite, ampak je dovolj že malo hitre hoje, da vam bosta prebava in počutje hvaležna.

    Preverite tudi, kako si lahko pomagamo pri napihnjenosti.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte