Bolezni in slabše delovanje ščitnice je vedno pogostejše, marsikdaj pa oseba sploh ne ve, da zdravje njene ščitnice ni takšno, kot bi moralo biti.

Preverite, kako lahko z vsakdanjim izborom hranil na svojem krožniku vsaj malo pripomorete k normalnem delovanju ščitnice.

Ščitnica

 

Slabo delujoča ščitnica poslabša kakovost življenja

Težave povezane s slabše delujočo ščitnico poslabšajo kakovost življenja,  saj je ščitnica odgovorna za pomembne telesne funkcije in če ta slabše deluje, se nekateri procesi v telesu upočasnijo. Znaki se kažejo v hudi utrujenosti, prebavnih težavah, tesnobnosti, depresiji in nenadzorovani izgubi ali naraščanju telesne teže.

Pšenična trava

Sok pšenične trave vsebuje velike količine klorofila, ki je izjemno učinkovit za izboljšanje splošnega zdravja in poskrbi za več energije, hkrati pa pripomore k izločanju težkih kovin, ki lahko škodujejo vaši ščitnici. Vsako jutro si zato privoščite kozarec soka pšenične trave in poskrbite, da boste čez dan prekipevali od življenjske energije.

Brazilski oreščki

Prenizek vnos selena naj bi bil povezan s povečanim tveganjem za težave s ščitnico. Če je raven selena v vašem telesu nizka, mora ščitnica bolj delati za proizvodnjo pomembnih hormonov, zato bo imelo težje delo tudi vaše telo. Brazilski oreščki so odličen vir selena, zato jih le vključite v svoj jedilnik. Pazljivo, že dva do trije oreščki zadostujejo za dnevno priporočen vnos selena v telo.

Morske alge

Ščitnica za normalno delovanje potrebuje jod, če ga ne dobite dovolj, bo to vplivalo na produkcijo hormonov, za katere je zadolžena ščitnica. Jod lahko dobite z morsko soljo, še bolje pa je, da jedilnik kdaj popestrite z morskimi algami, saj vsebujejo tudi druga izjemno pomembna hranila, kot so vitamini, minerali in antioksidanti. Uživanje morskih alg pa naj bi tudi spodbudilo hujšanje.

Divji losos

Morske ribe, kot so losos in sardine, so polne omega 3 maščobnih kislin, ki imajo protivnetne lastnosti. Ravno vnetja pa so večkrat vzrok slabo delujoče ščitnice, tako da lahko uživanje hrane, bogate z omega tri maščobnimi kislinami pripomore k zdravju vaše ščitnice.

Jajca

Jajca vsebujejo holin, vitamin D in vitamine B, ki so pomembni za zdravje ščitnice. Vsebujejo tudi snovi, ki pripomorejo k nemotenem delovanju prebave.