Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaHrana bogata z vitaminom A - pozdravite pisano zelenjavo

Hrana bogata z vitaminom A – pozdravite pisano zelenjavo

MORDA VAS ZANIMA

Kdo še ne ve, da je korenček dober za oči? Temu je tako, ker se v njem skriva vitamin A, ki je ključen za zdrav vid. Sodeluje tudi pri ohranjanju zdrave kože, delovanju imunskega sistema in presnovi železa. Preverite, katera hrana je bogata z vitaminom A.

- Oglas -

Vitamin A

Korenček

Skodelica narezanega korenčka vsebuje vso dnevno priporočeno količino vitamina A. Največ ga boste dobili, če boste korenček pojedli surov, saj toplotna obdelava uniči veliko hranil in vitaminov v njem.

Bučke

Tudi bučke so bogat vir vitamina A. Če boste pojedli sto gramov bučk, boste zadovoljili dnevno potrebo po vitaminu A. Lahko si pripravite bučkino juho, pečene bučke ali pa slasten bučkin zavitek.

Jetrca

Piščančja jetrca so polna vitamina A. Če jo uživate v malih količinah, ta delikatesa ne bo škodila vašemu zdravju.

Peteršilj

- Oglas -

Začinite solato, juho ali namaze s svežim peteršiljem. Poleg čudovitega svežega okusa je peteršilj vir vitamina A. Podobno tudi bazilika, koriander in timijan. Te rastlinice so po velikosti res majhne, a velike glede na vsebnost hranil, ki jih vsebujejo.

Paradižnik

Paradižnik je poln antioksidantov in vitaminov. Paradižnik poleg vitamina A vsebuje tudi likopen, ki lahko pomaga pri zaščiti celic pred škodljivimi spremembami.

Rdeča paprika

Zaradi rdeče barve je paprika polna vitamina A in drugih antioksidantov. Pripravite si solato in uživajte v rdeči barvi in svežem okusu.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×